Skravletråd :)

Hehe, ser den ;) krysser fingrene for at du får litt før termin :) greit å få være hjemme på julaften ;)
Planen er fødsel rundt 10. Des. :D vi skal jo ha folk på julaften og :eek:

Synes det er greit jeg også, men litt vanskelig å klatre oppover da:eek:
Trenger bare å holde seg på topp 30 da :p men det krever litt det óg.

Jepp, ikke alt man har noe å bidra på. Blir mest generelt for meg. Har ikke tilgang til anonym fra appen og er bare den jeg bruker. Titter litt innom høytider også i disse tider:)
Har du prøvd å logge deg inn og ut da?

Ja, prøver å holde et jevnt tempo gjennom hele måneden så jeg slipper å "stresse" med å holde meg på topp 30 :) har heldigvis et relativt aktivt terminforum ;) blir spennende å se om det blir samme type konk neste måned også.. Jeg foretrekker de med et visst antall innlegg (feks 2000) fremfor disse topp 30. Da vet man at man må skravle 2000 innlegg så er man innenfor.

Sent from my iPad using Tapatalk
Jeg var på topp 3 forrige mnd til ganske langt ut. Så ble det flytting og jeg gadd ikke. Trodde jeg seifa, havna akkurat på 30. Plass. Holdt på fikk sjokk da jeg så det :p

Jeg var på topp 3 forrige mnd til ganske langt ut. Så ble det flytting og jeg gadd ikke. Trodde jeg seifa, havna akkurat på 30. Plass. Holdt på fikk sjokk da jeg så det :p
Ja, man ramler fort nedover hvis man tar en pause :o i alle fall forrige måned. Har hatt noen dager denne mnd der jeg jibber aftenvakter og ikke får vært her inne på kveldstid, ramler fort ned 2-3 plasser da.

Ja, man ramler fort nedover hvis man tar en pause :o i alle fall forrige måned. Har hatt noen dager denne mnd der jeg jibber aftenvakter og ikke får vært her inne på kveldstid, ramler fort ned 2-3 plasser da.
Skikkelig skumle greier :eek::p

Håper alt går etter planen da ;)
Hihi:) ja.
Er spent på kontroll og ul imorgen. Fikk SF sist gang sånn ca på denne tida. Så håper jeg slipper denne gangen.

Skikkelig skumle greier :eek::p
Tror jeg skal greie å holde meg innenfor topp 30 uansett, men man blir jo smånervøs når man plutselig ramler ned mange plasser på en kveld :p

Hihi:) ja.
Er spent på kontroll og ul imorgen. Fikk SF sist gang sånn ca på denne tida. Så håper jeg slipper denne gangen.
Ja, det får vi håpe du slipper unna! Regner med du får tett oppfølging denne gangen da? :)

Tror jeg skal greie å holde meg innenfor topp 30 uansett, men man blir jo smånervøs når man plutselig ramler ned mange plasser på en kveld :p
Da må man bare ta det igjen dagen etterpå :) satse på at de som skravla er på jobb.

Back
Topp