Vil tro det jaBlir nok roligere for de fleste i desember![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tro det jaBlir nok roligere for de fleste i desember![]()
Lite å få gjort med det daJa, regner med overtid blir lite populært![]()
Planen er fødsel rundt 10. Des.Hehe, ser denkrysser fingrene for at du får litt før termin
greit å få være hjemme på julaften
![]()
Trenger bare å holde seg på topp 30 daSynes det er greit jeg også, men litt vanskelig å klatre oppover da![]()
Æsj... Håper du får ei grei vakt likevelGod dagnå er det snart tid for jobb! Som jeg angrer meg på at jeg sa ja
![]()
Har du prøvd å logge deg inn og ut da?Jepp, ikke alt man har noe å bidra på. Blir mest generelt for meg. Har ikke tilgang til anonym fra appen og er bare den jeg bruker. Titter litt innom høytider også i disse tider![]()
HahaPlanen er fødsel rundt 10. Des.vi skal jo ha folk på julaften og
![]()
Jeg var på topp 3 forrige mnd til ganske langt ut. Så ble det flytting og jeg gadd ikke. Trodde jeg seifa, havna akkurat på 30. Plass. Holdt på fikk sjokk da jeg så detJa, prøver å holde et jevnt tempo gjennom hele måneden så jeg slipper å "stresse" med å holde meg på topp 30har heldigvis et relativt aktivt terminforum
blir spennende å se om det blir samme type konk neste måned også.. Jeg foretrekker de med et visst antall innlegg (feks 2000) fremfor disse topp 30. Da vet man at man må skravle 2000 innlegg så er man innenfor.
Sent from my iPad using Tapatalk
Det får vi da håpeBlir nok roligere for de fleste i desember![]()
Da rekker alt å komme litt på plass før julaften liksomHaha10 desember er en fin dato da
![]()
Ja, man ramler fort nedover hvis man tar en pauseJeg var på topp 3 forrige mnd til ganske langt ut. Så ble det flytting og jeg gadd ikke. Trodde jeg seifa, havna akkurat på 30. Plass. Holdt på fikk sjokk da jeg så det![]()
Er rolig nå i november ogsåBlir nok roligere for de fleste i desember![]()
Skikkelig skumle greierJa, man ramler fort nedover hvis man tar en pausei alle fall forrige måned. Har hatt noen dager denne mnd der jeg jibber aftenvakter og ikke får vært her inne på kveldstid, ramler fort ned 2-3 plasser da.
Håper alt går etter planen daPlanen er fødsel rundt 10. Des.vi skal jo ha folk på julaften og
![]()
HihiHåper alt går etter planen da![]()
Tror jeg skal greie å holde meg innenfor topp 30 uansett, men man blir jo smånervøs når man plutselig ramler ned mange plasser på en kveldSkikkelig skumle greier![]()
Ja, det får vi håpe du slipper unna! Regner med du får tett oppfølging denne gangen da?Hihija.
Er spent på kontroll og ul imorgen. Fikk SF sist gang sånn ca på denne tida. Så håper jeg slipper denne gangen.
Da må man bare ta det igjen dagen etterpåTror jeg skal greie å holde meg innenfor topp 30 uansett, men man blir jo smånervøs når man plutselig ramler ned mange plasser på en kveld![]()
Ja, har brukt helga nå til å ta igjen litt av det tapteDa må man bare ta det igjen dagen etterpåsatse på at de som skravla er på jobb.