Skravletråd :)

Nå turner hun inni der så noe plass er det vel :)
Skal på siste UL imorgen da, spent nå når det er så nærme...

Får håpe det er vitaminene som er trikset denne gangen :) blir spennende med ul da. Er du 8-9 uker på vei da eller?

Spennende med UL i morgen da :)
Og gøy med turning. Gleder meg til jeg er der ♡

Krysser fingrene for det :)
Er 8+1 på UL dagen ja, så håper jeg får se et bankende hjerte ♡

Syns det er helt topp jeg! Men noen ganger når jeg har supergod tid og jeg tror jeg skal skravle litt, så er det litt kjedelig da :p
Ja, gjør ikke noe at folk ikke tar helt av altså, men blir fort litt kjedelig når jeg har tenkt å skravle og det ikke er ei sjel inne på termingruppa ;) men da finnes det som regel noen her inne da :)

Spennende med UL i morgen da :)
Og gøy med turning. Gleder meg til jeg er der ♡

Krysser fingrene for det :)
Er 8+1 på UL dagen ja, så håper jeg får se et bankende hjerte ♡
Det får du helt sikkert :) har dere fortalt det til noen da?

Ja, gjør ikke noe at folk ikke tar helt av altså, men blir fort litt kjedelig når jeg har tenkt å skravle og det ikke er ei sjel inne på termingruppa ;) men da finnes det som regel noen her inne da :)
Haha:) ja, det er skuff! Lite liv på generelt også igrunn.

Der dro movember ' n til gubben! Snakk om å gi opp :p

Ja, i alle fall sammenlignet med de to forrige månedene..
Forrige mnd var jo helt vill! Dette blir siste mnd min med full gøts før baby kommer :)

Hehe, nei..aner ikke jeg altså. men stille ja:P

Mange du skal kjøpe til:)?
Har heldigvis ikke så mange, og er allerede begynt :) også skal jeg ordne litt fotokalendere og slikt til besteforeldre, oldeforeldre ++ går fort unna når jeg kommer i gang :)

Det får du helt sikkert :) har dere fortalt det til noen da?

Bare til søstra mi og ei kusine :)
Og instruktøren min da. Følte det var greit å fortelle han det :)

Svigerfamilien skal få julegave, så lurer litt på om jeg skal flytte ul en uke eller 2. Men samtidig så vet jeg ikke helt om jeg tror på det selv helt før jeg ser lille heller... ;)

Bare til søstra mi og ei kusine :)
Og instruktøren min da. Følte det var greit å fortelle han det :)

Svigerfamilien skal få julegave, så lurer litt på om jeg skal flytte ul en uke eller 2. Men samtidig så vet jeg ikke helt om jeg tror på det selv helt før jeg ser lille heller... ;)
Nei, du må ikke flytte den! Tenk så fint å få se lille og at alt et ok:) du kan jo alltids bestille ny. Koster jo litt da men... Har bestandig vært "heldig" å fått masse ul jeg da, så vet ikke hva det koster egentlig.

• Liker
Reactions: BMC
Ja, regner med overtid blir lite populært :p
Hadde jeg hatt termin slutten av des hadde det vært ok. Men føden på julaften? Nei takk :p

Hadde jeg hatt termin slutten av des hadde det vært ok. Men føden på julaften? Nei takk :p
Hehe, ser den ;) krysser fingrene for at du får litt før termin :) greit å få være hjemme på julaften ;)

Back
Topp