Joda, gjør forsåvidt det. Men synes likevel det er for lite. Mulig jeg er kravstor.Ja, det får vi håpe du slipper unna! Regner med du får tett oppfølging denne gangen da?![]()
Går å kjenner på alt mulig hele tida. Får ikke slappet av skikkelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, gjør forsåvidt det. Men synes likevel det er for lite. Mulig jeg er kravstor.Ja, det får vi håpe du slipper unna! Regner med du får tett oppfølging denne gangen da?![]()
Ja, det gjør det. Vanskelig om man ikke har noen å prate medTrenger bare å holde seg på topp 30 damen det krever litt det óg.
Huff, så dumt at du føler det slikJoda, gjør forsåvidt det. Men synes likevel det er for lite. Mulig jeg er kravstor.
Går å kjenner på alt mulig hele tida. Får ikke slappet av skikkelig.
Helgene i okt var helt ville! Greit man får tatt igjen litt selv om det er helg. Nå ligger jeg kanskje max noen sider bak på skravletråden når jeg går inn. Forrige mnd var man fort 50 sider bakJa, har brukt helga nå til å ta igjen litt av det tapte![]()
Tror ikke de har fått fikset det enda. Kommer du inn fra appen altså?Har du prøvd å logge deg inn og ut da?
Ja, satser virkelig på detDet får vi da håpe![]()
Må si meg enig med detEr rolig nå i november ogsåer litt herlig
![]()
Forrige måned orka jeg ikke gå inn her engangHelgene i okt var helt ville! Greit man får tatt igjen litt selv om det er helg. Nå ligger jeg kanskje max noen sider bak på skravletråden når jeg går inn. Forrige mnd var man fort 50 sider bak![]()
Tror de jobber med saken.Tror ikke de har fått fikset det enda. Kommer du inn fra appen altså?
Har vært på sykehuset i uke 24, 32 og 36. Og vanlige svangerskapskontroller utenom.Huff, så dumt at du føler det slikhvor ofte er du inne på kontroll? Du må i alle fall ha lav terksel for å ta kontakt om du mistenker noe.
Ja. Men jeg måtte logge meg ut og inn. Men mulig det er noe annet tull nå da.Tror ikke de har fått fikset det enda. Kommer du inn fra appen altså?
Faller liksom ikke heeelt ut når man er vekke herfraMå si meg enig med det![]()
Tror fortsatt de sliter med det, men vet at de er på sakenTror de jobber med saken.
Okei. Da får jeg prøve på det daJa. Men jeg måtte logge meg ut og inn. Men mulig det er noe annet tull nå da.
Trodde man ble hyppigere fulgt opp jeg... Ja, følger mange bekymringer med det å gå gravid og å bli mamma. Regner med du får komme inn på en kontroll om du føler det er noe som ikke stemmer. I alle fall når du har opplevd SF før.Har vært på sykehuset i uke 24, 32 og 36. Og vanlige svangerskapskontroller utenom.
Hatt syyyykt vondt i hodet siste dagene, men er litt sånn det kan vente til mandag. Er jo veldig forkjølet så kan jo være "bare" det. Men sist kom det så akutt så redd det skal komme uten at jeg merker det, også er det 2 uker til neste kontroll liksom... Alt man skal bekymre seg for!
Henger godt med og orker lese gjennom alt ogsåFaller liksom ikke heeelt ut når man er vekke herfra![]()
Si fra om det funker, så skal jeg gjøre det sammeOkei. Da får jeg prøve på det da![]()
Jepp, skal teste det nåSi fra om det funker, så skal jeg gjøre det samme![]()