Skravletråd :)

Ja, det får vi håpe du slipper unna! Regner med du får tett oppfølging denne gangen da? :)
Joda, gjør forsåvidt det. Men synes likevel det er for lite. Mulig jeg er kravstor.
Går å kjenner på alt mulig hele tida. Får ikke slappet av skikkelig.

Trenger bare å holde seg på topp 30 da :p men det krever litt det óg.
Ja, det gjør det. Vanskelig om man ikke har noen å prate med :p prøver så godt jeg kan da:)

• Liker
Reactions: BMC
Joda, gjør forsåvidt det. Men synes likevel det er for lite. Mulig jeg er kravstor.
Går å kjenner på alt mulig hele tida. Får ikke slappet av skikkelig.
Huff, så dumt at du føler det slik :( hvor ofte er du inne på kontroll? Du må i alle fall ha lav terksel for å ta kontakt om du mistenker noe.

Ja, har brukt helga nå til å ta igjen litt av det tapte ;)
Helgene i okt var helt ville! Greit man får tatt igjen litt selv om det er helg. Nå ligger jeg kanskje max noen sider bak på skravletråden når jeg går inn. Forrige mnd var man fort 50 sider bak :eek:

Helgene i okt var helt ville! Greit man får tatt igjen litt selv om det er helg. Nå ligger jeg kanskje max noen sider bak på skravletråden når jeg går inn. Forrige mnd var man fort 50 sider bak :eek:
Forrige måned orka jeg ikke gå inn her engang :p nå finnes det jo rolige stunder her inne hvor man har sjangs å henge med på denne tråden :)

Huff, så dumt at du føler det slik :( hvor ofte er du inne på kontroll? Du må i alle fall ha lav terksel for å ta kontakt om du mistenker noe.
Har vært på sykehuset i uke 24, 32 og 36. Og vanlige svangerskapskontroller utenom.
Hatt syyyykt vondt i hodet siste dagene, men er litt sånn det kan vente til mandag. Er jo veldig forkjølet så kan jo være "bare" det. Men sist kom det så akutt så redd det skal komme uten at jeg merker det, også er det 2 uker til neste kontroll liksom... Alt man skal bekymre seg for!

Tror ikke de har fått fikset det enda. Kommer du inn fra appen altså?
Ja. Men jeg måtte logge meg ut og inn. Men mulig det er noe annet tull nå da.

Har vært på sykehuset i uke 24, 32 og 36. Og vanlige svangerskapskontroller utenom.
Hatt syyyykt vondt i hodet siste dagene, men er litt sånn det kan vente til mandag. Er jo veldig forkjølet så kan jo være "bare" det. Men sist kom det så akutt så redd det skal komme uten at jeg merker det, også er det 2 uker til neste kontroll liksom... Alt man skal bekymre seg for!
Trodde man ble hyppigere fulgt opp jeg... Ja, følger mange bekymringer med det å gå gravid og å bli mamma. Regner med du får komme inn på en kontroll om du føler det er noe som ikke stemmer. I alle fall når du har opplevd SF før.

• Liker
Reactions: BMC
Kommer ikke inn på trådene på anonym via tapatalk-appen heller :(

Sent from my iPad using Tapatalk

Nope, det virker fortsatt ikke fra appen :/

Back
Topp