Hihi, okei. Greit med en ekstra ultralyd i det minste daJo egentligmen jeg hadde misforstått ! Trudde jeg skulle på oul ! Men jeg har ikke blitt henvist så det ordna de nå da
skal på onsdag. Men fikk en gratis ultralyd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, okei. Greit med en ekstra ultralyd i det minste daJo egentligmen jeg hadde misforstått ! Trudde jeg skulle på oul ! Men jeg har ikke blitt henvist så det ordna de nå da
skal på onsdag. Men fikk en gratis ultralyd
![]()
Jeg vet hva det er (begge to), men hadde ikke fått med meg at den var nevnt. Vi snakket jo om ganske mangeAlle vet vel hva verdens beste er? ; ( hehe
Kanskje ikke alle som vet at den egentlig heter kvæfjordskake da...![]()
HeisannHeeeluuuuu damer![]()
Hva skjer?
Ja, i dag ble det tur i skogen igjenGodt hun er bedre form![]()
Bra jobbaOg der var jeg over 1200 innlegg jeg også gitt![]()
Synes det er greit jeg også, men litt vanskelig å klatre oppover daSyns det er helt topp jeg! Men noen ganger når jeg har supergod tid og jeg tror jeg skal skravle litt, så er det litt kjedelig da![]()
Ja, er det som er, man er liksom avhengig av andre for å få innlegg, vanskelig å skravle med seg selvSynes det er greit jeg også, men litt vanskelig å klatre oppover da![]()
Ja, greit at det ikke er sånn stressJa, er det som er, man er liksom avhengig av andre for å få innlegg, vanskelig å skravle med seg selvmen helt greit at man ikke MÅ skrive 300 innlegg om dagen for å henge med
![]()
Håper at det blir en grei vakt på degGod dagnå er det snart tid for jobb! Som jeg angrer meg på at jeg sa ja
![]()
JeppJa, greit at det ikke er sånn stress
Men man er jo avhengig av litt aktivitet. Kan jo ikke skrive bare for å skrive heller. Må jo følge reglene også![]()
Jepp, ikke alt man har noe å bidra på. Blir mest generelt for meg. Har ikke tilgang til anonym fra appen og er bare den jeg bruker. Titter litt innom høytider også i disse tiderJeppprøver å gå inne på underforumene når det er stille å bidra der, men er jo ikke alt jeg har noe å bidra til, og da lar jeg være å skrive noe. Så blir til at jeg bare sitter og venter på at noen skal dukke opp
![]()
Kommer ikke inn på anonym jeg hellerJepp, ikke alt man har noe å bidra på. Blir mest generelt for meg. Har ikke tilgang til anonym fra appen og er bare den jeg bruker. Titter litt innom høytider også i disse tider![]()
Ser du ligger godt plassert på lista daKommer ikke inn på anonym jeg hellerblir mest generelt ja, utenom terminforumet.
Ja, prøver å holde et jevnt tempo gjennom hele måneden så jeg slipper å "stresse" med å holde meg på topp 30Ser du ligger godt plassert på lista da
Viktigste for meg er å holde topp 30 ut denne mnd. Neste mnd blir det nok lite skravling![]()
Ja, det er lurt å være jevn gjennom hele. Håper ikke de bak meg begynner å stresse mot slutten, for da raser jeg lett nedover :/Ja, prøver å holde et jevnt tempo gjennom hele måneden så jeg slipper å "stresse" med å holde meg på topp 30har heldigvis et relativt aktivt terminforum
blir spennende å se om det blir samme type konk neste måned også.. Jeg foretrekker de med et visst antall innlegg (feks 2000) fremfor disse topp 30. Da vet man at man må skravle 2000 innlegg så er man innenfor.
Sent from my iPad using Tapatalk
Satser på folk holder seg like rolige resten av mpneden ogsåJa, det er lurt å være jevn gjennom hele. Håper ikke de bak meg begynner å stresse mot slutten, for da raser jeg lett nedover :/
Satser på at jeg skal klare det
Ja, jeg liker også at det er et visst antall innlegg. Håper ikke premiene er alt for bra neste mnd da![]()
Er det jeg håper påSatser på folk holder seg like rolige resten av mpneden ogsåmen er jo noen som bruker å ta litt av mot slutten igjen også
Ja, regner med detEr det jeg håper på
Folk er vel fortsatt opptatt med julegavehabdling og juleforberedelser![]()
Blir nok roligere for de fleste i desemberJa, regner med detmå vel komme i gang med det jeg også snart
også har jeg en del skolearbeid som jeg har utsatt i evigheter nå