Det er jeg ikke så glad i. Da kjøper jeg heller tine sjokomelkJeg må ha oboy oppi for å like det.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg ikke så glad i. Da kjøper jeg heller tine sjokomelkJeg må ha oboy oppi for å like det.![]()
Mannen min gjør akkurat det samme.. Jeg forstår det ikkeUff, blir heller dårleg av tanken
Gubben og brukar smør under nugattien. Og under leverposteien... Egentleg under alt! Pålegg som eg smører på brødskiva trenger ikkje smør.
Håper det samme for degHåper alle får en super lørdag![]()
Men om jeg legger meg nedpå nå så får jeg hvertfall ikke sove igjen til natten og jeg skal i familieselskap i morgen. Da er det bedre å bare tvinge meg selv til å holde ut til kvelden.
Glemmer det ofte jeg ogsåSå går jeg jo glipp av det når jeg ikke leser gjennom alle innlegg også.
Kakeprat i dag også?
Det er for mange kakeelskere her inne
Noen må stenge den ebaykontoen min....
Hva skal dere ha til middag i dag da?![]()
Takk for det og kos deg med husarbeidHer går det i husarbeidhåper du får en super lørdag også
![]()
Mais, agurk, ost, salat, løk, rømme, dressing og guacamoleHva bruker du som tilbehør til taco da?![]()
Hva??? Ikke sovet i det hele tatt?!Ble ikke noe søvn. Får sikkert sove godt i natt da![]()
Det er jo detPavlova er litt bedre enn eplekake da![]()
Takk for detHåper det samme for deg![]()
Nå gleder jeg meg til pavlova i morgenDet er jo det![]()
Niks.. null søvn :/Hva??? Ikke sovet i det hele tatt?!![]()
Samme som meg bare at jeg bytter ut mais med ananasMais, agurk, ost, salat, løk, rømme, dressing og guacamole
Lefser og tacoskjell..
Taco er så godt at det får ikke lov å komme opp igjenHer blir det tacohåper den ikke kommer opp igjen
![]()
Mannen min gjør akkurat det samme.. Jeg forstår det ikkeTil og med smør under majones bruker han
![]()
Taco er så godt at det får ikke lov å komme opp igjen![]()
Klarer heller ikke smør under leverpostei! Er bare nugatti og syltetøy som "trenger" smør underUff, blir heller dårleg av tanken![]()
Gubben og brukar smør under nugattien. Og under leverposteien... Egentleg under alt! Pålegg som eg smører på brødskiva trenger ikkje smør.