Skravletråd :)

Hva skal du lage da?
Ble ikke noe. Glemte helt av det. Var på litt shopping til storesøster og nå venter jeg på at gubben skal begynne å lage mat :p

Kan ikke ha nugatti i hus her, da spiser jeg den opp på noen dager :p
Samme her. Aldri nugatti i hus. Eller, hadde en boks i høsten som jeg gjemte bort. Spiste hele selv :p

Det er så godt! Mannen tok meg på fersk gjerning her en kveld når jeg stod på kjøkkenet med ei spiseskje nedi nugattien :P
Haha:D kunne vært meg. Så holder meg fint unna. Men er sååå nære å kjøpe hver gang jeg er på butikken.

• Liker
Reactions: BMC
Samsung galaxy s5. Jeg og mannen har bestemt at det skal være julegaven min. Jeg må jo være der ved kjøpet for å ordne abonnementet :P
Kjøpte den i forrige uke ❤

Ja, er jo de som mener det er status å bruke mye penger. Selv så handler jeg så og si alt på tilbud. Gidder ikke betale mer enn jeg må :)
Status er relativt :)

Neida ;) blir nok å gjøre det samme når poden er stor nok til å skjønne hva nugatti er :p
De trenger jo ikke å være usunne fordi :p

Jeg burde holdt meg langt unna alle nettbutikker + sider på facebook som tipser om alle de fine klærne
Det burde jeg også :eek:
Handlet noe i dag også, men da var jeg fysisk i butikken :p

Huff. Hun ble verre igjen:(?
Hvordan er formen hennes i dag?
Hun sov en liten time bare før hun våknet. Da var hun våken i mange timer og ble overtrøtt. I fin form igjen nå i dag da:)

Ble ikke noe. Glemte helt av det. Var på litt shopping til storesøster og nå venter jeg på at gubben skal begynne å lage mat :p
Rakk ikke her heller. Sparer til i morgen ;)

Back
Topp