Ble ikke noe. Glemte helt av det. Var på litt shopping til storesøster og nå venter jeg på at gubben skal begynne å lage matHva skal du lage da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke noe. Glemte helt av det. Var på litt shopping til storesøster og nå venter jeg på at gubben skal begynne å lage matHva skal du lage da?
Er du ute av kontrollNoen må stenge den ebaykontoen min....
Samme her. Aldri nugatti i hus. Eller, hadde en boks i høsten som jeg gjemte bort. Spiste hele selvKan ikke ha nugatti i hus her, da spiser jeg den opp på noen dager![]()
Hahaha, ille når man må gjømme nugattiboksenSamme her. Aldri nugatti i hus. Eller, hadde en boks i høsten som jeg gjemte bort. Spiste hele selv![]()
HahaDet er så godt! Mannen tok meg på fersk gjerning her en kveld når jeg stod på kjøkkenet med ei spiseskje nedi nugattien![]()
Må ha melk til ja!Jeg vil helst ha smør under ogsåog et stort glass iskald melk ved siden av
kjempesunt
![]()
![]()
Kjøpte den i forrige uke ❤Samsung galaxy s5. Jeg og mannen har bestemt at det skal være julegaven min. Jeg må jo være der ved kjøpet for å ordne abonnementet![]()
Status er relativtJa, er jo de som mener det er status å bruke mye penger. Selv så handler jeg så og si alt på tilbud. Gidder ikke betale mer enn jeg må![]()
For vil jo ha den for meg selvHahaha, ille når man må gjømme nugattiboksen![]()
Har full forståelseFor vil jo ha den for meg selv![]()
Bra. Trodde kanskje jeg var litt rarHar full forståelse![]()
NeidaBra. Trodde kanskje jeg var litt rar![]()
De trenger jo ikke å være usunne fordiNeidablir nok å gjøre det samme når poden er stor nok til å skjønne hva nugatti er
![]()
Det burde jeg ogsåJeg burde holdt meg langt unna alle nettbutikker + sider på facebook som tipser om alle de fine klærne
Så deilig da, håper det fortsetter slikHurraidag har jeg ryddet, skrubbet og vasket hele huset
Herlig med litt energi
![]()
Hun sov en liten time bare før hun våknet. Da var hun våken i mange timer og ble overtrøtt. I fin form igjen nå i dag daHuff. Hun ble verre igjen?
Hvordan er formen hennes i dag?
Det har jeg ikke fått med megJeg la inn tidlig i dag i hvertfall![]()
Rakk ikke her heller. Sparer til i morgenBle ikke noe. Glemte helt av det. Var på litt shopping til storesøster og nå venter jeg på at gubben skal begynne å lage mat![]()
Takk for oppdateringVis vedlegget 88640Vis vedlegget 88641Vis vedlegget 88642Vis vedlegget 88643Vis vedlegget 88644Vis vedlegget 88645
Vis vedlegget 88646
Da kommer det en oppdateringtopp 13 er passert 1200 innlegg !