All ære til de som jobber med det i mange årSkjønner godt hva du mener. Det er ikke noe for meg heller gitt.
Var trist syns jeg. Skjønne eldre mennesker for all del, men var liksom siste plassen før de døde. Og mye stell ved livets slutt. huff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
All ære til de som jobber med det i mange årSkjønner godt hva du mener. Det er ikke noe for meg heller gitt.
Var trist syns jeg. Skjønne eldre mennesker for all del, men var liksom siste plassen før de døde. Og mye stell ved livets slutt. huff.
Er på sykehjem i praksis nå, forsterka avdeling for demens med utfordrende atferd.. Tror jeg brukte de to første ukene bare på å fordøye inntrykkene. Syns det var så trist. Flotte mennesker som virket helt tomme. Nå har jeg begynt å komme inn under huden på de og kan se glimtene innimellom, tegnene på at det er noen under det tomme blikket, en personlighet som skinner igjennom innimellom. Blir imponert over de som klarer å jobbe slik år etter år jeg.Skjønner godt hva du mener. Det er ikke noe for meg heller gitt.
Vi prøvde hver 4. helg med 13-timersvakter når vi starta opp boligen, men det funket dårlig med den brukergruppen. Jobber med multifunksjonshemninger, og det ble lange dager å sitte inne når de feks har hatt anfall og sover hele dagen, ikke skal være ute i minusgrader, blir lagt inn på sykehus osv. Tror det er bedre med mer aktive personer som man kan dra pp utflukter med osv, slippe å måtte planlegge aktiviteter ut i fra vaktskifte osvJeg kan ikke fordra helgejobbing egentlig. I min stilling er et 3.hver helg. Nå skal vi visst få 4.hver helg mest sannsynlig så det hjelper jo på. Dvs. at helgevaktene blir lenger, mn det er i grunn greit ordning.
Jeg har også turnus langt opp i halsenVil kun ha en stilling hvor jeg jobber dag
![]()
Aner ikke! Har du noen gode forslag?Hva skal dere ha til middag i dag da?![]()
Var litt tom for ideer selv så derfor jeg spurteAner ikke! Har du noen gode forslag?![]()
Vi skal i bursdag, får nok mat derHva skal dere ha til middag i dag da?![]()
Så koselig! Vi skal i morgen.Vi skal i bursdag, får nok mat der
Jeg bruker også smør underJeg vil helst ha smør under ogsåog et stort glass iskald melk ved siden av
kjempesunt
![]()
![]()
All ære til de som jobber med det i mange år![]()
Liker ikke melk jegNugatti og melk er skapt for hverandre <3
Ha en fin lørdag du ogsåDere må ha en fin lørdag damer![]()
På meg er det senvakt![]()
Er på sykehjem i praksis nå, forsterka avdeling for demens med utfordrende atferd.. Tror jeg brukte de to første ukene bare på å fordøye inntrykkene. Syns det var så trist. Flotte mennesker som virket helt tomme. Nå har jeg begynt å komme inn under huden på de og kan se glimtene innimellom, tegnene på at det er noen under det tomme blikket, en personlighet som skinner igjennom innimellom. Blir imponert over de som klarer å jobbe slik år etter år jeg.
Ha en fin lørdag du ogsåhusarbeid på meg.
Vi prøvde hver 4. helg med 13-timersvakter når vi starta opp boligen, men det funket dårlig med den brukergruppen. Jobber med multifunksjonshemninger, og det ble lange dager å sitte inne når de feks har hatt anfall og sover hele dagen, ikke skal være ute i minusgrader, blir lagt inn på sykehus osv. Tror det er bedre med mer aktive personer som man kan dra pp utflukter med osv, slippe å måtte planlegge aktiviteter ut i fra vaktskifte osv![]()
Jeg drikker det ekstremt sjeldent selv. Kun til nugatti eller frokostblandingLiker ikke melk jeg![]()
Idag har småen valgt , så da blir det nachosHva skal dere ha til middag i dag da?![]()
Ja er alltid noeFått unna litt før jobb jeg også. Alltid noe![]()
Ja, da er det litt greiereJa, det vil jeg tro.
Her kan vi finne på en del med de da. Vi er mye ute på turer, mater fuglene, på dans, musikkstund, bading etc.
Jeg må ha oboy oppi for å like det.Jeg drikker det ekstremt sjeldent selv. Kun til nugatti eller frokostblanding![]()