Frustrerende å ikke ha apperHehe, jaja. Det duger jo enn så lenge, men det er gjerne litt kjipt i lengden ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frustrerende å ikke ha apperHehe, jaja. Det duger jo enn så lenge, men det er gjerne litt kjipt i lengden ja![]()
Hva jobber du med? Har sikkert spurt før![]()
Ja, har 50% natt, greit å kombinere med studienejobber annenhver helg da + to ukedager på 6 uker
![]()
Haha, ja..skjønnerFrustrerende å ikke ha apper![]()
Finnes det noen som ikke gjør det?Jeg elsker tilbud!
Ja, veldig greitAhaGreit med money og jobbe mens man studerer
![]()
Helt sikkertFinnes det noen som ikke gjør det?![]()
Jobbet i slikt bofellesskap selv som helsefagarbeider. Kjekk jobb detJeg er vernepleierJobber i et bofellesskap forpsykisk utviklingshemmede. Nå er jeg i ulønnet perm. da. Så det i dag er kun en ekstravakt
![]()
Ja, veldig greitog greit å slippe å jobbe masse aften
![]()
Ja, er jo de som mener det er status å bruke mye penger. Selv så handler jeg så og si alt på tilbud. Gidder ikke betale mer enn jeg måHelt sikkert
Jobbet i slikt bofellesskap selv som helsefagarbeider. Kjekk jobb det![]()
Samme her, men sånn er alle SunnmøringerJa, er jo de som mener det er status å bruke mye penger. Selv så handler jeg så og si alt på tilbud. Gidder ikke betale mer enn jeg må![]()
Lurt å prøve ut litt forskjellig. Først da man finner ut hva man virkelig likerAha
Ja, jeg trives godt med jobben min.
Vil gjerne prøve andre plasser og brukergruppe etterhvert.
Er jo enda ung![]()
Er usikker, har jobbet med disse personene i snart 15 år (fulgte med fra barneavlastning over i egen bolig når de flyttet), og i tillegg er det vel ikke ledig miljøterapeutstilling der for øyeblikket.. Så får se. Kunne tenkt meg noen nye utfordringerMhm![]()
Vil du jobbe samme plassen når du er ferdig utdannet eller?
Lurt å prøve ut litt forskjellig. Først da man finner ut hva man virkelig liker![]()
Har en bror som er helt motsatt av meg. Han skal kun kjøpe rådyre klær fra moods of norway, timberland osv. Sist jeg pratet med han hadde han brukt 3000,- på 1 dongeribukse. Får lyst til å denge til gutten!!Samme her, men sånn er alle Sunnmøringer
Hører om de som aldri kjøper noe på tilbud, gud forby liksom..
Er usikker, har jobbet med disse personene i snart 15 år (fulgte med fra barneavlastning over i egen bolig når de flyttet), og i tillegg er det vel ikke ledig miljøterapeutstilling der for øyeblikket.. Så får se. Kunne tenkt meg noen nye utfordringermen er fast ansatt i kommunen da, sier ikke opp den før jeg vet jeg har noe annet å gå til
![]()
Jeg jobbet også på sykehjem, men likte det ikke noe særlig. Det var rett og slett for deprimerende.Jada. Sant det.
Har jobbet med demente også, på sykehjem.
Ja, kjenner de veldig godt jaAh, så lenge ja. Da kjenner du de godt.
Nei, det må du ikke gjøre. Kjempe greit du har den stillingen da. Jeg er 100% fast egentlig, en ønsker trappe ned når jeg kommer tilbake. Ikke bestemt meg for hvor mye enda![]()
Jeg jobbet også på sykehjem, men likte det ikke noe særlig. Det var rett og slett for deprimerende.
Ja, kjenner de veldig godt japlanen var jo å fortsette å jobbe der etter endt utdanning, men har innsett at mulighetene er veldig mange som vernepleier. Tror i alle fall jeg blir å søke permisjon for å prøve andre ting. Også frister det jo å ha litt mindre helge/ettermiddgasjobb nå når jeg har fått barn
![]()