Skravletråd :)

Jeg er vernepleier:) Jobber i et bofellesskap forpsykisk utviklingshemmede. Nå er jeg i ulønnet perm. da. Så det i dag er kun en ekstravakt:)
Jobbet i slikt bofellesskap selv som helsefagarbeider. Kjekk jobb det :)

Ja, er jo de som mener det er status å bruke mye penger. Selv så handler jeg så og si alt på tilbud. Gidder ikke betale mer enn jeg må :)

Aha:)
Ja, jeg trives godt med jobben min.
Vil gjerne prøve andre plasser og brukergruppe etterhvert.
Er jo enda ung:D
Lurt å prøve ut litt forskjellig. Først da man finner ut hva man virkelig liker :)

Mhm:)
Vil du jobbe samme plassen når du er ferdig utdannet eller?
Er usikker, har jobbet med disse personene i snart 15 år (fulgte med fra barneavlastning over i egen bolig når de flyttet), og i tillegg er det vel ikke ledig miljøterapeutstilling der for øyeblikket.. Så får se. Kunne tenkt meg noen nye utfordringer ;) men er fast ansatt i kommunen da, sier ikke opp den før jeg vet jeg har noe annet å gå til ;)

Samme her, men sånn er alle Sunnmøringer;)
Hører om de som aldri kjøper noe på tilbud, gud forby liksom..
Har en bror som er helt motsatt av meg. Han skal kun kjøpe rådyre klær fra moods of norway, timberland osv. Sist jeg pratet med han hadde han brukt 3000,- på 1 dongeribukse. Får lyst til å denge til gutten!!

Er usikker, har jobbet med disse personene i snart 15 år (fulgte med fra barneavlastning over i egen bolig når de flyttet), og i tillegg er det vel ikke ledig miljøterapeutstilling der for øyeblikket.. Så får se. Kunne tenkt meg noen nye utfordringer ;) men er fast ansatt i kommunen da, sier ikke opp den før jeg vet jeg har noe annet å gå til ;)

Ah, så lenge ja. Da kjenner du de godt.

Nei, det må du ikke gjøre. Kjempe greit du har den stillingen da. Jeg er 100% fast egentlig, en ønsker trappe ned når jeg kommer tilbake. Ikke bestemt meg for hvor mye enda:P

Jada. Sant det.
Har jobbet med demente også, på sykehjem.
Jeg jobbet også på sykehjem, men likte det ikke noe særlig. Det var rett og slett for deprimerende.

Ah, så lenge ja. Da kjenner du de godt.

Nei, det må du ikke gjøre. Kjempe greit du har den stillingen da. Jeg er 100% fast egentlig, en ønsker trappe ned når jeg kommer tilbake. Ikke bestemt meg for hvor mye enda:P
Ja, kjenner de veldig godt ja :) planen var jo å fortsette å jobbe der etter endt utdanning, men har innsett at mulighetene er veldig mange som vernepleier. Tror i alle fall jeg blir å søke permisjon for å prøve andre ting. Også frister det jo å ha litt mindre helge/ettermiddgasjobb nå når jeg har fått barn :p

Jeg jobbet også på sykehjem, men likte det ikke noe særlig. Det var rett og slett for deprimerende.

Skjønner godt hva du mener. Det er ikke noe for meg heller gitt.
Var trist syns jeg. Skjønne eldre mennesker for all del, men var liksom siste plassen før de døde. Og mye stell ved livets slutt. huff.

Ja, kjenner de veldig godt ja :) planen var jo å fortsette å jobbe der etter endt utdanning, men har innsett at mulighetene er veldig mange som vernepleier. Tror i alle fall jeg blir å søke permisjon for å prøve andre ting. Også frister det jo å ha litt mindre helge/ettermiddgasjobb nå når jeg har fått barn :p

Jeg kan ikke fordra helgejobbing egentlig. I min stilling er et 3.hver helg. Nå skal vi visst få 4.hver helg mest sannsynlig så det hjelper jo på. Dvs. at helgevaktene blir lenger, mn det er i grunn greit ordning.
Jeg har også turnus langt opp i halsen:P Vil kun ha en stilling hvor jeg jobber dag:P

Back
Topp