Skravletråd :)

Det er jo ikke så mye da ;)
På min kropp synes jeg det er mye. Alt er sååå stort nå, du aner ikke! Når jeg sitter på do så er halve rompa utenfor dassn :D

Er så trøtt. Enda jeg har sovet brukbart i natt. Og snart kommer gubben hjem med lillemor så kan ikke sove heller.
Kanskje det hjelper med en dusj...

På min kropp synes jeg det er mye. Alt er sååå stort nå, du aner ikke! Når jeg sitter på do så er halve rompa utenfor dassn :D

Hehe, var du liten fra før?

Hehe, var du liten fra før?
Altså.... Bruker xs i drdenim-bukser. Har 3 stk og kan vel bare drømme om å få de over stumpen noengang evver igjen! Helt normal størrelse vil jeg si... Nå er jeg bare... Stor... Altså, til å være meg. Mange som er like store og større men de er jo sånn normalt, så det vises ikke. Jeg er ikke det.
Ååååå! Som at det ikke er nok å tenke på baby, underliv, fødsel, vondter osv. Må virkelig denne vekta blande seg inn også :p dårlig gjort!

Altså.... Bruker xs i drdenim-bukser. Har 3 stk og kan vel bare drømme om å få de over stumpen noengang evver igjen! Helt normal størrelse vil jeg si... Nå er jeg bare... Stor... Altså, til å være meg. Mange som er like store og større men de er jo sånn normalt, så det vises ikke. Jeg er ikke det.
Ååååå! Som at det ikke er nok å tenke på baby, underliv, fødsel, vondter osv. Må virkelig denne vekta blande seg inn også :p dårlig gjort!

Haha, så omtrent som meg du da høres det ut som ;)
Lurer på hvordan jeg blir...mamma la på seg 6 kg og søstra mi 30 :o
Kanskje jeg havner midt imellom da :)

Like greit å ikke være så opphengt i vekten;)

Jeg la på meg 4kg.

Det var ikke mye nei.
Men så lenge baby har det bra, så bryr jeg meg fint lite om vekten min. Men jeg har ikke noe imot å veie 5 kg mer etter fødsel enn før :) hehe

For lite og ikke greit i forhold til babyen.

Joda, men det var vel ikle akkurat sånn at du prøvde å slanke deg heller ser jeg for meg. Noen har jo rett og slett bare det med at de ikke legger på seg uansett...

Haha, så omtrent som meg du da høres det ut som ;)
Lurer på hvordan jeg blir...mamma la på seg 6 kg og søstra mi 30 :o
Kanskje jeg havner midt imellom da :)
Midt i mellom er jo greit. De sier jo at jo mindre man veier jo mer bør man gå opp. De som er store fra før bør ikke gå opp så mye igjen.
Vet jo at det jeg har gått opp er helt normalt, så sikkert ingen fare. Men føles ikke bra :p

Like greit å ikke være så opphengt i vekten;)
Lettere sagt enn gjort med spiseforstyrrelser tidligere i livet... Tenker mye på det, men spiser det jeg vil.

Back
Topp