Nei, det er det nok ikkeBehagelig er dt jo ikke men![]()
Men man må jo lide litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er det nok ikkeBehagelig er dt jo ikke men![]()
Skal dere på ferie?Hva er deres planer for i dag og resten av helgen da?
Sitter å ser etter hotell jeg nå![]()
Inni er jeg den samme fantastiske
Nå har jeg gått opp 12 kg![]()
På min kropp synes jeg det er mye. Alt er sååå stort nå, du aner ikke! Når jeg sitter på do så er halve rompa utenfor dassnDet er jo ikke så mye da![]()
På min kropp synes jeg det er mye. Alt er sååå stort nå, du aner ikke! Når jeg sitter på do så er halve rompa utenfor dassn![]()
Altså.... Bruker xs i drdenim-bukser. Har 3 stk og kan vel bare drømme om å få de over stumpen noengang evver igjen! Helt normal størrelse vil jeg si... Nå er jeg bare... Stor... Altså, til å være meg. Mange som er like store og større men de er jo sånn normalt, så det vises ikke. Jeg er ikke det.Hehe, var du liten fra før?
Altså.... Bruker xs i drdenim-bukser. Har 3 stk og kan vel bare drømme om å få de over stumpen noengang evver igjen! Helt normal størrelse vil jeg si... Nå er jeg bare... Stor... Altså, til å være meg. Mange som er like store og større men de er jo sånn normalt, så det vises ikke. Jeg er ikke det.
Ååååå! Som at det ikke er nok å tenke på baby, underliv, fødsel, vondter osv. Må virkelig denne vekta blande seg inn ogsådårlig gjort!
Like greit å ikke være så opphengt i vektenAltså.... Bruker xs i drdenim-bukser. Har 3 stk og kan vel bare drømme om å få de over stumpen noengang evver igjen! Helt normal størrelse vil jeg si... Nå er jeg bare... Stor... Altså, til å være meg. Mange som er like store og større men de er jo sånn normalt, så det vises ikke. Jeg er ikke det.
Ååååå! Som at det ikke er nok å tenke på baby, underliv, fødsel, vondter osv. Må virkelig denne vekta blande seg inn ogsådårlig gjort!
Jeg la på meg 4kg.Haha, så omtrent som meg du da høres det ut som
Lurer på hvordan jeg blir...mamma la på seg 6 kg og søstra mi 30
Kanskje jeg havner midt imellom da![]()
Jeg la på meg 4kg.
Der var du også på plass. Hvordan går det med deg?Hei på deg
Koselig å se deg igjen!
Er jo et rent sirkusnummer å gå på do for tiden...På min kropp synes jeg det er mye. Alt er sååå stort nå, du aner ikke! Når jeg sitter på do så er halve rompa utenfor dassn![]()
For lite og ikke greit i forhold til babyen.Det var ikke mye nei.
Men så lenge baby har det bra, så bryr jeg meg fint lite om vekten min. Men jeg har ikke noe imot å veie 5 kg mer etter fødsel enn førhehe
For lite og ikke greit i forhold til babyen.
Eller noen kaster opp mye.Hvertfall de første ukene.Joda, men det var vel ikle akkurat sånn at du prøvde å slanke deg heller ser jeg for meg. Noen har jo rett og slett bare det med at de ikke legger på seg uansett...
Eller noen kaster opp mye.Hvertfall de første ukene.
Midt i mellom er jo greit. De sier jo at jo mindre man veier jo mer bør man gå opp. De som er store fra før bør ikke gå opp så mye igjen.Haha, så omtrent som meg du da høres det ut som
Lurer på hvordan jeg blir...mamma la på seg 6 kg og søstra mi 30
Kanskje jeg havner midt imellom da![]()
Lettere sagt enn gjort med spiseforstyrrelser tidligere i livet... Tenker mye på det, men spiser det jeg vil.Like greit å ikke være så opphengt i vekten![]()