HahaHaha ja. Litt kjedelig med jobb lørdagskveld, men greit med en ekstrvakt. Ikke akkurat mye penger som kommer inn på min konto om dagene liksom med ulønnet perm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHaha ja. Litt kjedelig med jobb lørdagskveld, men greit med en ekstrvakt. Ikke akkurat mye penger som kommer inn på min konto om dagene liksom med ulønnet perm![]()
Det må du vettuHaha.
Øve på meg liksomJeg er vel eldre enn deg og?
Gammel var du?
![]()
Love it! Men den må være iiiisekald!
Nei... Lenge siden jeg har spist det gitt. Får prøve å holde meg![]()
Tror jeg tar lunsjpause fra sofaen nå. Så slitsomt å slite sofa xD kos deg med mat!Lunchtime! Må vel diske opp litt ostesmørbrød igjen da. Med masse grillkrydder så jeg er sikker på at jeg får halsbrann![]()
Ja, norwegia er best![]()
Fikk en del ost av fam. når de var her på besøk i forbindelse med lillegutt 1årsdagDe handler jo i Sverige vettu
![]()
Den er brun men er basert på fløte. (Melkeintoleranse, så tester ut geitemelk)
Haha.. sjekket kjøleskapet nå.. den heter så enkelt som ekte geit ost. Brun os mes blå plast på.
Ikke alle butikkene som har det. Har jeg merket.Det er både geitemelk og fløte. Mer geitemelk ifølge innholdet
Men kanskje jeg skal se etter den blå da, og prøve den og![]()
Nei, for nå er det jo 200 + frakt, noe som gjør at mange butikker har lave priser men høy frakt.Tror du ikke?
Hotell hvor?Hva er deres planer for i dag og resten av helgen da?
Sitter å ser etter hotell jeg nå![]()
Syns jeg har vært ganske så sunn i det siste. Likevel hopper vekta oppoverFlinka
Du får spiser noe sunnere istedet![]()
Min var 2,5 kg, født til termin..Jeg slår den med glede! Hadde med oss ei tuppe på 2,3 kg hjem sist gang. Vil gjerne ha en litt større baby denne gangen![]()
Yes det var hanfor ett knøtt
![]()
Er du lita da eller? Var alt normalt liksom..?Yes det var han
Alder har ingenting å sihehe
Ble 32 den 3. November
Du da? Husker ikke..
Syns jeg har vært ganske så sunn i det siste. Likevel hopper vekta oppover![]()
Lunchtime! Må vel diske opp litt ostesmørbrød igjen da. Med masse grillkrydder så jeg er sikker på at jeg får halsbrann![]()