Skravletråd :)

God morgen alle sammen :)

Her startet morgenen før kl 6 idag, så idag burde jeg jo ha vært groggy og trøtt nå i og med at det er veldig tidlig for meg. Men idag e4 jeg god i formen og energien min har lyst til å være effektiv idag :P Har nettopp levert lillegutt i bhg, så nå er det fullt fokus på pakking og sortering før vi skal flytte :) Tenkte muligens å få pakka inn noen julegaver også om jeg får tid, ettersom jeg har fått kjøpt inn ganske mange nå :)
God formiddag:D
Herlig når energien er på topp!!

Pakka jeg også, og sorterte og styra.
Leide inn ei vaskedame som var billig så slapp vi å tenke på det. Måtte gjøres litt i ny huset så vi hadde 1 mnd fra overtakelse til vi måtte være ute. Greit med den tida. Det verste var at det nesten var et impulskjøp :D

Åå det hørtes genialt ut :D Her kommer nok mamma, svigermor og søstrene mine til å hjelpe meg med nedvasken :) Men hadde vi hatt penger til det, hadde det jo virkelig vært gull å leid inn ei vaskedame ;)

Åå det hørtes genialt ut :D Her kommer nok mamma, svigermor og søstrene mine til å hjelpe meg med nedvasken :) Men hadde vi hatt penger til det, hadde det jo virkelig vært gull å leid inn ei vaskedame ;)
Ja de er gullverdt de som vil vaske for andre . Har lyst på vaskedame når huset her er helt ferdig pusset opp :P

Ja de er gullverdt de som vil vaske for andre . Har lyst på vaskedame når huset her er helt ferdig pusset opp :p

Jaa, absolutt :D Veldig takknemlig for at de vil hjelpe til. Måtte nok ha gjort endel selv om jeg ikke var gravid. Men i og med at jeg nærmer meg høygravid, vil de aller fleste stille opp for oss og hjelpe til :D

Back
Topp