God morgensovet godt?
Tror faktisk jeg har sovet flere timer sammenhengende i natt, sånn type 5 timer eller noe. Utrolig!
Så deilig da! Nei, jeg har sovet dårlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgensovet godt?
Tror faktisk jeg har sovet flere timer sammenhengende i natt, sånn type 5 timer eller noe. Utrolig!
Æsj, så kjipt! Her skal vi straks gå i bhg. TiltakSå deilig da! Nei, jeg har sovet dårlig![]()
Han skulle vært hos oss tidligere, men han hadde fått vannlekkasje på den forrige jobben og blitt super forsinket, men jeg lot han ikke avlyse fordi han avlyste forrige uke også. Ikke min feil at han planlegger dårlig....Så lenge? Det måtte blitt mye overtid...
Æsj, så kjipt! Her skal vi straks gå i bhg. Tiltak![]()
Han skulle vært hos oss tidligere, men han hadde fått vannlekkasje på den forrige jobben og blitt super forsinket, men jeg lot han ikke avlyse fordi han avlyste forrige uke også. Ikke min feil at han planlegger dårlig....
Blir nok bra til sluttSant det ja![]()
Krysser fingrene for null hullGod morgen alle sammen
Je skal snart til tannlegen... Jobb etterpå , hjem og spise middag, etter det skal vi på forestilling på skolen der poden går.
Må prøve å få presset det inn i programmet herDen må du prøve ut snart da![]()
Hehe...klarte du det?Burde det![]()
Hørtes veldig godt utHender det blir blåbær på også, men glemte det idag. Spiser baconet attmed jeg da, godt med litt salt på også.
Hehe...du får nyte at du bestemmer så lenge det varerJeg er nødt til å sette det opp for det blir så flokete og hun skal jo ikke børste hårethun bryr seg ikke så altfor mye
så det blir for det meste at jeg bestemmer.
Er ikke hull som sjekkes i dagKrysser fingrene for null hull![]()
SpennendeÅåå shit oul i morgen .... Spent !!!!
Hva skal du da, da?Er ikke hull som sjekkes i dag![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen![]()
Oi, det var sentI går var rørleggeren her frem til 00.30.... Han fikk gjort en god del, men ble ikke ferdig. Kommer tilbake på fredag. I helgen river vi kjøkkenet.
God morgenGod morgen alle sammen
Je skal snart til tannlegen... Jobb etterpå , hjem og spise middag, etter det skal vi på forestilling på skolen der poden går.
Det gleder jeg meg til også! HeheOi, det var sent
Men godt han har begynt!
Gleder meg til bilder av kjøkkenet![]()