God nattBah! Ble litt fraværende her. Men nå er det natta for meg. Skulle liksom legge meg før kl.23..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattBah! Ble litt fraværende her. Men nå er det natta for meg. Skulle liksom legge meg før kl.23..![]()
Og sånn ca der ble jeg kvalmSpiser sjokolade![]()
Man blir spesielt lei biltur når man bor i BergenDa er man mange timer i bilhaha.
Aner ikke selv.![]()
Biltur er kos det, men man blir lei det og![]()
Du skulle ikke spist så myeOg sånn ca der ble jeg kvalm![]()
Spiste ikke så mye hellerDu skulle ikke spist så mye![]()
Pepsi Max gir meg bare halsbrann for tiden, og det er KRISE!Jeg er sånn når det gjelder pepsi max <3
De kan det å skravle innimellom20 sider siden jeg dro på jobb! Godt jobbet!![]()
Det er ikke braPepsi Max gir meg bare halsbrann for tiden, og det er KRISE!
Det har jeg også gjort idagSpiser sjokolade![]()
God nattaBah! Ble litt fraværende her. Men nå er det natta for meg. Skulle liksom legge meg før kl.23..![]()
Hvilken da? Jeg prøvde ut den nye oreo melkesjokoladen. Ble kvalm etter 2 knekk :SDet har jeg også gjort idag![]()
NeiDet er ikke bra![]()
Her spiste jeg sånn julevenner eller hva den het. Sånn pose med forskjellige sjokolader oppi , jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen . Var skuffende .Hvilken da? Jeg prøvde ut den nye oreo melkesjokoladen. Ble kvalm etter 2 knekk :S
Får håpe det. Halsbrann er så ekkelt!Neimen snart er han ute, da kan jeg kanskje slippe unna halsbrann
![]()
Jeg vurderte faktisk å kjøpe den i dag. Glad jeg ikke gjorde det daHer spiste jeg sånn julevenner eller hva den het. Sånn pose med forskjellige sjokolader oppi , jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen . Var skuffende .
Ja er ikke noe behagelig akkurat . Men er verdt det nåFår håpe det. Halsbrann er så ekkelt!
Jeg syntes ikke den var bra. Alt smaker det samme, og den er overpriset syntes jegJeg vurderte faktisk å kjøpe den i dag. Glad jeg ikke gjorde det da![]()
Slike julesjokolader og påskesjokolader er som oftest detJeg syntes ikke den var bra. Alt smaker det samme, og den er overpriset syntes jeg
Ja, skal gladelig lide meg gjennom halsbrann og alt mulig annet så lenge jeg får bli gravidJa er ikke noe behagelig akkurat . Men er verdt det nå![]()
Ja merker dette her. Skal ikke bite på samme feil igjenSlike julesjokolader og påskesjokolader er som oftest det![]()