ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
God morgen dere
da er jeg også klar for å starte dagen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sinnsykt! Kunne sikkert sovnet igjen nå, men det skal jeg ikkeOj ... Det var jo lenge detherlig
Ligger der selv foreløpig...Det vil jeg tru! Jeg som skulle gjøre så mye i dag, ligger bare på sofaen![]()
Men du skal slappe av!God morgen dereda er jeg også klar for å starte dagen
![]()
Hehe nei da blir jo hele dagen litt ødelagt . Jeg må finne noe frokost. Sulter ihjel snartHelt sinnsykt! Kunne sikkert sovnet igjen nå, men det skal jeg ikke![]()
Ja.. Jeg må jo detMen du skal slappe av!
God formiddagGod morgen alle sammen
Her startet morgenen før kl 6 idag, så idag burde jeg jo ha vært groggy og trøtt nå i og med at det er veldig tidlig for meg. Men idag e4 jeg god i formen og energien min har lyst til å være effektiv idagHar nettopp levert lillegutt i bhg, så nå er det fullt fokus på pakking og sortering før vi skal flytte
Tenkte muligens å få pakka inn noen julegaver også om jeg får tid, ettersom jeg har fått kjøpt inn ganske mange nå
![]()
Hehe...flaks for degOg det var detei pannekake igjen som snuppa ikke ville ha med i matpakken, så den er min
![]()
Blir som regel detSkal gjøre det. Men er ikke noe fan av å fikse sveisen. Blir ofte gårsdagens![]()
Uff daJeg klarte ikke detklokken ble over ett
![]()
Pakka jeg også, og sorterte og styra.
Leide inn ei vaskedame som var billig så slapp vi å tenke på det. Måtte gjøres litt i ny huset så vi hadde 1 mnd fra overtakelse til vi måtte være ute. Greit med den tida. Det verste var at det nesten var et impulskjøp![]()
Ja er trøtt hele tiden for tiden . Blir så mange turer opp om nattenUff datrøtt idag??
God morgenså bra du er i god form og har energi idag
![]()
Ja de er gullverdt de som vil vaske for andre . Har lyst på vaskedame når huset her er helt ferdig pusset oppÅå det hørtes genialt utHer kommer nok mamma, svigermor og søstrene mine til å hjelpe meg med nedvasken
Men hadde vi hatt penger til det, hadde det jo virkelig vært gull å leid inn ei vaskedame
![]()
God formiddag
Herlig når energien er på topp!!
Hehejeg må gjøre mye idag , men er vanskelig når jeg har fått beskjed om å ligge
![]()
Skjønner hva du mener . Ingen energi under denne graviditeten heller . Og blir ikke mer opplagt av å få beskjed om å ligge hele dagenJaa, virkeligMye sliten og trøtt nå som jeg er gravid, men idag har jeg bare bestemt meg for at jeg skal være effektiv
![]()
Vaske noen klær skal jeg nå få til hvertfallSkjønner det ja! Du får ta det med ro![]()
Ligger der selv foreløpig...
Ja de er gullverdt de som vil vaske for andre . Har lyst på vaskedame når huset her er helt ferdig pusset opp![]()