Er trygg så lenge jeg får skravlet litt og er effektiv når jeg titter innomHehe. Ja okMen du er nå trygg der du ligger nå iallefall
Selv om det er jo gøy å klatre litt høyere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er trygg så lenge jeg får skravlet litt og er effektiv når jeg titter innomHehe. Ja okMen du er nå trygg der du ligger nå iallefall
Selv om det er jo gøy å klatre litt høyere
![]()
Var det noe du/dere ville på forhånd eller er det fordi dere ikke får barnehageplass før neste høst? Svar hvis du vil svareJada. Veldig glad jeg kan være hjemme![]()
Uff da, er Ålesund det.Tror jeg bare har vært i Bergen og Oslo. Også Ålesund som er hjemstedet mitt da![]()
Ellers hvor lang tid er det i bil da?Hahagod ide!
Hva mener du uff da?Uff da, er Ålesund det.
Var det noe du/dere ville på forhånd eller er det fordi dere ikke får barnehageplass før neste høst? Svar hvis du vil svare![]()
1.65. Har vært under 50 kg pga spiseforstyrrelser (46kg)og greier, aldri mer. Har sett bilder av meg, fy som jeg så ut!
Høy du da?
Du kava deg faktisk opp, men ei som snek seg forbi meg på lista. Har samme plassen da.
Okei. Fint for alle det da, når det passer sånnBåde jeg og mannen ønsket jeg skulle være hjemme. Så det var hele tiden planen![]()
Jeg var vel fortsatt nr 18?Fornøyd med å ha klatret meg opp til 12. plass![]()
Skal jeg ikke si herHva mener du uff da?![]()
Ja, mener på detJeg var vel fortsatt nr 18?![]()
Aldri vært der hellerVært på Sunnmøre da?
Jeg regner med middagsdaten vår ikke finner sted i Ålesund da eller?Skal jeg ikke si her![]()
Temmelig sikker på at det stemmer braJa, mener på det![]()
Helt til bursdagen min![]()
Joda dt kan den, passer fint detJeg regner med middagsdaten vår ikke finner sted i Ålesund da eller?![]()
Er trygg så lenge jeg får skravlet litt og er effektiv når jeg titter innomalltid greit å klatre litt lengre opp
![]()
Mye som kan skje resten av månedenTemmelig sikker på at det stemmer bra
Håper jeg har tatt litt innpå de foran da![]()