Skravletråd :)

God morgen ;)

Skjer ikke så mye ennå. Må vel finne noe frokost snart, og vaske litt klær :) så skal jeg til mamma å spise middag :)

Ikke spist frokost enda:P?
Her er det snart lunsj:P
Her står vaskemakinen på og full tørketrommel med håndkler. Greit å få litt unna mens lillegutt sover.
Hva får du til middag der da:)?

Kjenner jeg sliter litt med skravlinga denne mnd:eek: vet ikke om jeg klarer topp 30 altså. Var ikke innom i går en gang..

Du klarer det :) du må bare vær effetiv når du er innom :) jeg var bare innom små turer den siste uken :p å det gikk bra da :P

Oi! Vi er 6 i desember og hennes hår bare i skulderblad lengde! Når det er bløtt :p ellers så Krølle det seg oppover :p men vi stusser det ofte da, kanskje hver 2 mnd :)
Må nok begynne med det her også :eek: greia er at i sommer ble tuppene hennes så fine og lyse. Ville ikke klippe de av :p

Kjenner jeg sliter litt med skravlinga denne mnd:eek: vet ikke om jeg klarer topp 30 altså. Var ikke innom i går en gang..
:eek: du altså! Skjerp deg :p

Hehe :) jeg er , men tvilsomt at jeg klarer å holde meg der :P straks kommer jo babyen, og da blir det vel ikke så mye tid her ;)
Spørs om du klarer topp 30 i november ;) blir værre med desember kanskje.

Skjønner det ja :) hun ville ikke klippe seg her men :p det må til! Selv om det er veldig lite som blir tatt :p
Tror ikke hun sier så mye om jeg klipper litt. Men da blir det med kjøkkensaksa :p

Middagsplan idag? Jeg har ikke peiling!

Hehe :) jeg er , men tvilsomt at jeg klarer å holde meg der :P straks kommer jo babyen, og da blir det vel ikke så mye tid her ;)
Skjønner den, blir nok nok å gjøre da;) :p
Er det lenge igjen nå?

Back
Topp