Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på jobb. Håper du får en fin dagJobben kaller.
Håper alle får en fin dag
God morgenGod morgenhva skal dere idag?
Håper det blir en bra dag på jobbJeg skal på jobb for første gang på 1 mndgruer meg!
Kos deg på jobbJobben kaller.
Håper alle får en fin dag
Tror det er mange som sliter denne mnd. Er ikke like mye skravling som det var forrige mndKjenner jeg sliter litt med skravlinga denne mndvet ikke om jeg klarer topp 30 altså. Var ikke innom i går en gang..
Så fint hår hun harMå bare skryte litt av håret til den kommende storesøster ❤
Tror ikke jeg er på topp 30 nå hellerTror det er mange som sliter denne mnd. Er ikke like mye skravling som det var forrige mnd![]()
Deilig å få servert middag daGod morgenrydde litt, og til min mor og spise middag
du da?
Lykke til hos tannlegen!God morgen
Tannlegetur her.
Skal handle de siste gavene til julekalenderen i dag![]()
HeheTror ikke jeg er på topp 30 nå heller![]()
Jeg får prøve og se hva jeg klarer![]()
Jaa! Er ikke så ofte det skjerDeilig å få servert middag daher venter jeg på at mini skal våkne så skal vi på ikea sammen med min søster
![]()
Det var mange julebord
God morgenGod formiddag damer![]()
Hva skjer hos dere i dag?
Sjeldent vi også får komme på middag.. Ja jeg skal kjøpe en ramme til et forstørret bilde av mini som vi skal gi i julegaveJaa! Er ikke så ofte det skjerså nyter det når jeg kan
![]()
IKEA ja. Det er jo greit å gå der innimellom![]()
God formiddagGod formiddag damer![]()
Hva skjer hos dere i dag?
AahSjeldent vi også får komme på middag.. Ja jeg skal kjøpe en ramme til et forstørret bilde av mini som vi skal gi i julegave![]()