På en måte er det litt godt ogsåTror det er mange som sliter denne mnd. Er ikke like mye skravling som det var forrige mnd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På en måte er det litt godt ogsåTror det er mange som sliter denne mnd. Er ikke like mye skravling som det var forrige mnd![]()
Går greit til bhg , men hjem er det slakt oppover hele veien. Sliiiiit!Hihi, ja da hadde du vel brukt opp de fleste kreftene dine![]()
![]()
Da burde du virkelig bestille en time før det er for sent. Hørtes deilig ut detFår ikke gjort noe jeg, sovner jo bare. Har ett gavekort på gravidspa dom jeg burde brukt snart. Kan ikke bruke det etter fødsel liksom.
Enig i den jaPå en måte er det litt godt også![]()
Skjønner den, bra med litt trening daGår greit til bhg , men hjem er det slakt oppover hele veien. Sliiiiit!
HolaGod ettermiddag
Vært litt fraværende fra denne tråden ser jeg..
Hvordan går det? Skjer det noe spennende i dag?![]()
Forrige måned hadde man vært helt ute av det hvis man var borte en dag. Nå går det. Satser på å være effektiv når jeg først er innomEnig i den ja![]()
Er liksom den treninga jeg får, så har bare godt av detSkjønner den, bra med litt trening da![]()
Skjer ikke så mye mer her heller akkurat nåHola
Skjer lite her iallefall.
Uff ja.... Er jo bare å bestille liksom.Da burde du virkelig bestille en time før det er for sent. Hørtes deilig ut det![]()
Ja, er godt å få rørt seg littEr liksom den treninga jeg får, så har bare godt av det![]()
Ring å bestill nå, så har du gjort detUff ja.... Er jo bare å bestille liksom.
Jeg var jo helt i toppen. Men hadde ikke tid på slutten, endte på 30.plassForrige måned hadde man vært helt ute av det hvis man var borte en dag. Nå går det. Satser på å være effektiv når jeg først er innom![]()
Imorgen kanskje, hahaRing å bestill nå, så har du gjort det![]()
Det er jo litt skummelt. Må unngå det, orker ikke nr 31 hellerJeg var jo helt i toppen. Men hadde ikke tid på slutten, endte på 30.plasstrodde jeg hadde safa.
Kom igjen!Imorgen kanskje, hahamå psyke meg opp!
Skjer ikke så mye mer her heller akkurat nå
Spiser lunsj.
Tror ikke hun sier så mye om jeg klipper litt. Men da blir det med kjøkkensaksa![]()