Ostesmørbrød til kveldsmat tror jeg at det blir. Jenta er til naboen på besøk. Det er så uvant, men så deilig. Men nå syns jeg de skal sende henne hjem snart![]()
Det er godt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostesmørbrød til kveldsmat tror jeg at det blir. Jenta er til naboen på besøk. Det er så uvant, men så deilig. Men nå syns jeg de skal sende henne hjem snart![]()
Dette har eg akkuratt fått på døraVis vedlegget 87930
Masse masse mat og frukt
Sent from my iPhone using BV Forum
Så deilig!!Dette har eg akkuratt fått på døraVis vedlegget 87930
Masse masse mat og frukt
Duger kun i ovnDet er godt dainne i ovnen så den blir sprø !
Mye godt derfår du levert maten på døren?
Så deilig!! Skulle ønske eg kunne få mat levert på døra her ogDette har eg akkuratt fått på døraVis vedlegget 87930
Masse masse mat og frukt
God kveld![]()
Hva driver dere med? Jeg prøver å finne på ting til pakkekalender til samboerGod kveld i stova![]()
Driv og pakkar inn litt julegåver mens gubben legg miniHva driver dere med? Jeg prøver å finne på ting til pakkekalender til samboer![]()
Hva driver dere med? Jeg prøver å finne på ting til pakkekalender til samboer![]()
Igang med julegaver du også ja?Driv og pakkar inn litt julegåver mens gubben legg mini![]()
Så kjekt med pakkekalender dåer det overraskelse eller veit han at du lagar?
![]()
Føler han trenger en oppmuntringAkkurat lagt lille, så nå har jeg satt meg i en stol- redd jeg blir der i kveld![]()
så snill som lager kalender daHer får han julesokk i stedenfor
![]()
Så sniltIgang med julegaver du også ja?nei det er overraskelse
han har aldri fått før så han har nok ingen mistanke heller
![]()
Føler han trenger en oppmuntringhar vært en travel tid og jeg har nok ikke vært så flink til å sette pris på han..
Kjedelig med en sånn opplevelse.Vet ikke om det var pga jeg var ung når jeg var der at de behandlet meg rart, og pga det var fullt og kaos . Blir nok bedre nå![]()
Ja det er super vanskelig .
Men det kan fort bli lengre. Heldigvis setter de igang 1 uke på overtid på st.olavs om man ønsker. Så satser på de helst vil sette meg igang før julaften![]()
Man må bare se på det andre som er lagt ut. Ev. senke prisen etterhvert.