Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får krysse fingrene for at ting starter selv før julaftenMen det kan fort bli lengre. Heldigvis setter de igang 1 uke på overtid på st.olavs om man ønsker. Så satser på de helst vil sette meg igang før julaften![]()
Sanme burde jeg gjort! Er grisetrøtt, men jeg må ut å kjøpe noe for mannenNå vurdere jeg å sove litt på sofaen![]()
Kan ikke skjønne annet. De mente sist gang at jeg hadde født før termin om jeg ikke ble satt igang. Så får håpe det denne gangenFår krysse fingrene for at ting starter selv før julaften![]()
Topp 100 er bra det også daHadde tenkt å holde meg innenfor topp 100. Men tar topp 30 som en bonus om jeg holder meg der![]()
Har vært der nå. Kan skrive på skjult![]()
Sanme burde jeg gjort! Er grisetrøtt, men jeg må ut å kjøpe noe for mannen![]()
Burde sovet litt jeg også, men får vente til kvelden.
Så koselig at du titter innomHei jenterher var det 2825 poster siden sist eg hadde vært innom
blir lite tid til skravling denne mnd ser eg. Men ville no bare innom å si hei til dere
håper å få skravla litt innimellom hvertfall.
ha ein super natt alle sammen
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
HahaMå le litt av Ronja R som hadde det travelt denne mnd, nå er hun på topp igjen...
Spent på hvor mange innlegg det blir på henne denne mnd.
HeiHeihei jenter![]()
Hvordan er starten på uken vært så langt?
Her ble det pølser og lompe siden jeg er hjemme alene med barnaHva blir det til middag hos dere idag?![]()
Det har jegHatt en fin dag på jobb?![]()
Ha en fin kveld du ogsåInnom for å ønske alle en flott kveld![]()
Hahajeg er faktisk ikke på topp
![]()