Skravletråd :)

Hei jenter :D her var det 2825 poster siden sist eg hadde vært innom :p blir lite tid til skravling denne mnd ser eg. Men ville no bare innom å si hei til dere :D håper å få skravla litt innimellom hvertfall. :) ha ein super natt alle sammen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heihei;) Kjekt du titter innom iallefall.
Alt bra med deg og dine:D?

Hei hei :) den har vært slitsom , og spennende :)
Hvordan har din start vært? :)

Hvorfor spennende og slitsom:)?

Den har vært fin. Jeg og lillegutt lå i sengen til nærmere 09.00 i dag:D Så har vi v'ært i barnehagen og lekt litt. Nå sover han litt;)
Jeg har også fått ryddet en hel haug med klær fra klesskapet mitt. Fylt 2 poser som går til fretex, noe til venner og en del legges ut på finn;)

Hvorfor spennende og slitsom:)?

Den har vært fin. Jeg og lillegutt lå i sengen til nærmere 09.00 i dag:D Så har vi v'ært i barnehagen og lekt litt. Nå sover han litt;)
Jeg har også fått ryddet en hel haug med klær fra klesskapet mitt. Fylt 2 poser som går til fretex, noe til venner og en del legges ut på finn;)
Så flink dere har vært da :D må sette i gang å gjøre noe jeg og. Har kun fått satt på oppvaskemaskinen og en vaskemaskin. Og vært på KK på kontroll :) slitsom pga jeg er helt ødelagt om dagen, og spennende siden jeg var på KK :)

Så flink dere har vært da :D må sette i gang å gjøre noe jeg og. Har kun fått satt på oppvaskemaskinen og en vaskemaskin. Og vært på KK på kontroll :) slitsom pga jeg er helt ødelagt om dagen, og spennende siden jeg var på KK :)

Ja, var greit å få gjort det altså:) Har tenkt på det lenge nå, og endelig...
Oh. Jeg savner kk:P Huff, synd du skal være så dårlig form. Alt fint på kontrollen da?

Back
Topp