Sovna på sofaen og har hostet i 3 uker nå. Får vondt i magen hver gangÅh, hvorfor?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovna på sofaen og har hostet i 3 uker nå. Får vondt i magen hver gangÅh, hvorfor?![]()
Sovna på sofaen og har hostet i 3 uker nå. Får vondt i magen hver gangfryktelig slitsom når magen er såpass stor som den er! Får trent magemusklene da, men vet ikke hvor bra det er nå liksom
![]()
Joda, 5 ukerHuff kjedelig:/
Ikke så lenge til termin?![]()
Hehe. Jeg har blitt møtt på en mye bedre måte denne gang enn sist, og går til en fantastisk overlege . Men liker meg ikke der for det omJa, likte meg derjegOg vil jo ha flere
Supert alt var bra![]()
5 uker går fort skal du seJoda, 5 uker![]()
Hehe. Jeg har blitt møtt på en mye bedre måte denne gang enn sist, og går til en fantastisk overlege . Men liker meg ikke der for det omhåper barseltiden blir bedre denne gang
![]()
Vet ikke om det var pga jeg var ung når jeg var der at de behandlet meg rart, og pga det var fullt og kaos . Blir nok bedre nåHehe, okei. Godt det er bedre nå da.
Jeg var veldig fornøyd med oppfølging der iallefallKoselige jordmødre og alt
![]()
Ja det er super vanskelig .Det er vanskelig å prise ting som skal selges på finn![]()
Bare babyen har det bra, noe han har så er jeg fornøyd![]()
Hva blir det til middag hos dere idag?![]()
HeiheiKjekt du titter innom iallefall.
Alt bra med deg og dine?
Her ble det tikkamasalaHer ble det club Sandwichenn der?
Men det kan fort bli lengre. Heldigvis setter de igang 1 uke på overtid på st.olavs om man ønsker. Så satser på de helst vil sette meg igang før julaftenDet er da ikke lenge til![]()
Man må bare se på det andre som er lagt ut. Ev. senke prisen etterhvert.Det er vanskelig å prise ting som skal selges på finn![]()