På den norske er det jo tekst?Hvordan får jeg teksting på netflix? Håper noen vet det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På den norske er det jo tekst?Hvordan får jeg teksting på netflix? Håper noen vet det![]()
Det var det! Ble altfor mett og hadde i tillegg lyst på mer. Men ikke plassDet hørtes godt ut![]()
Vaska hele kåken idag jeg. Ikke kjeller da men.... Etterfulgt av div annen trimDet er det.
Mannen som bruker å gjøre det, men han og poden var jo på kidsexpo så da måtte jeg gjøre ddet selv.
Den norske jaDen norske?
Mannen her lurte på nå hvordan han får uten tekst![]()
Okei.skal du være der lenge?Er på sykehjem, demens![]()
Så flink du er daOppussingen har startet. Jeg har virkelig ikke tid til å snike innom engang... I dag har jeg revet vaskerommet! For en møkkajobb!
Var ikke det her, men fikk ordnet det nåPå den norske er det jo tekst?
HahaDen norske ja
Synes det er greit med tekst på en fransk film
Fikk det til da.
Det skjønner jegDet var det! Ble altfor mett og hadde i tillegg lyst på mer. Men ikke plass![]()
Da har sikkert noen av dere trykka på meny'nVar ikke det her, men fikk ordnet det nå![]()
For første gang siden vi flyttet inn var jo endelig vaskerommet ryddig. Var jo ikke en eneste hylle igjen der inne engang. Så nå reagerte hun nok mer på at det var så tomt derHihiskjønner vel ikke alt som skjer nei. Synes nok det er mye rot!
Den norske ja
Synes det er greit med tekst på en fransk film
Fikk det til da.
Hjemmelaget pizza ble det herNå er middagen snart klar her
Hva har dere spist i dag?
Det må være lillemorDa har sikkert noen av dere trykka på meny'n![]()
Tro hva de små tenker noen gangFor første gang siden vi flyttet inn var jo endelig vaskerommet ryddig. Var jo ikke en eneste hylle igjen der inne engang. Så nå reagerte hun nok mer på at det var så tomt der![]()
Kan nesten ikke vente!Så flink du er da
Kjedelig jobb, men Guri så deilig når det er ferdig!!![]()
Har vært 5 uker nå og har enda 5 uker igjenOkei.skal du være der lenge?
Okei. Har han sett på det?Mannen synger på teletubbies![]()