Skravletråd :)

Har fått mer energi heldigvis, men jeg er kvaaaalm :(
Prøvd de der armbånda fra apoteket? Med sånn liten kul på ? :) De skal hjelpe litt for kvalmen :)

Oi, da har du kommet langt. Er kommet dit jeg også, venter bare på at hele sesongen skal komme ut:)

Trodde jeg fortsatt var på 6 jeg, men jeg ble oppdatert på at dette var veldig feil :o har snart ikke mer å se på nå...hm

Hahaha. Bra å høre. Ei venninne sa noe i går som fikk meg til å tenke i hele 6 timer før jeg ringte hu å sa "Hva faen mente du med det? Hva skjer siden du sier sånt???" :p Hu bare lo og svarte meg ikke. Den ræva :p
Hihi, beste er vel å se det selv :p
Hun mente det nok godt;)

Kødda meg ut å gikk på instagram for å sikle litt over soa gutta. Kommentarene røpa altfor mye :( :o
Ja, skal man unngå spoilers må man bare unngå alt av sosiale medier :p

Joda. Men går utover nattesøvnen min. For klarer jo såvidt å stoppe å se etter en episode.

"Bare eeeeen til"
Ikke bra at det går utover nattesøvnen da:eek:
Her legger jeg meg når jeg er trøtt uansett, så ikke noe problem med det:p

Jo.... Men jeg må huske det er ikke virkelig det som skjer :p Det er bare en serie :p Jeg må slutte å bli sint haha :p
Jeg blir også sint :p
Sterkt uenig i flere ting som har skjedd der.

Jo.... Men jeg må huske det er ikke virkelig det som skjer :p Det er bare en serie :p Jeg må slutte å bli sint haha :p
Er litt vanskelig, lever meg så inn i serier jeg ser :p føler jeg kjenner dem :p blir litt sinne, frustrasjon, tårer og snørr ja!

Ikke bra at det går utover nattesøvnen da:eek:
Her legger jeg meg når jeg er trøtt uansett, så ikke noe problem med det:p
Normalt klarer jeg slutte :p Men når man er delvis sykemeldt og sånt :p Da skal man jo ikke jobbe dagen etter. Lett å fortsette da

Normalt klarer jeg slutte :p Men når man er delvis sykemeldt og sånt :p Da skal man jo ikke jobbe dagen etter. Lett å fortsette da
Det skjønner jeg. Her må jeg bare fordi jeg skal tidlig opp dagen etter :p

Det skjønner jeg. Her må jeg bare fordi jeg skal tidlig opp dagen etter :p
Haha ja. 2.5 episode igjen før jeg kan sove nå da :p Da er sesongen ferdig for nå og jeg kan pause frem til ses 7. Om jeg ikke er pisseforbanna etter denne også da :p

Haha ja. 2.5 episode igjen før jeg kan sove nå da :p Da er sesongen ferdig for nå og jeg kan pause frem til ses 7. Om jeg ikke er pisseforbanna etter denne også da :p
Da har du jo en stund igjen da. Varer jo litt de episodene. Helt fornøyd blir man jo aldri med denne serien, så det blir du vel ikke nå heller:p

Da har du jo en stund igjen da. Varer jo litt de episodene. Helt fornøyd blir man jo aldri med denne serien, så det blir du vel ikke nå heller:p
Kommer til å være ferdig rett før 12 :p Så 7 timers søvn før jobb i morgen. Får gå fint det :p

Back
Topp