>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Prøvd de der armbånda fra apoteket? Med sånn liten kul på ?Har fått mer energi heldigvis, men jeg er kvaaaalm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd de der armbånda fra apoteket? Med sånn liten kul på ?Har fått mer energi heldigvis, men jeg er kvaaaalm![]()
Oi, da har du kommet langt. Er kommet dit jeg også, venter bare på at hele sesongen skal komme ut![]()
Håper jeg å for å deres skyldDet var bra da, håper kvalmen gir seg litt snart også![]()
Hihi, beste er vel å se det selvHahaha. Bra å høre. Ei venninne sa noe i går som fikk meg til å tenke i hele 6 timer før jeg ringte hu å sa "Hva faen mente du med det? Hva skjer siden du sier sånt???"Hu bare lo og svarte meg ikke. Den ræva
![]()
Kødda meg ut å gikk på instagram for å sikle litt over soa gutta. Kommentarene røpa altfor myeEn smule surt jaburde bare slutte å gå inn på facebook
![]()
Er du gravid eller hvordan var det ?Har fått mer energi heldigvis, men jeg er kvaaaalm![]()
Hvor ser du da?Trodde jeg fortsatt var på 6 jeg, men jeg ble oppdatert på at dette var veldig feilhar snart ikke mer å se på nå...hm
Ja, skal man unngå spoilers må man bare unngå alt av sosiale medierKødda meg ut å gikk på instagram for å sikle litt over soa gutta. Kommentarene røpa altfor mye![]()
![]()
Joda. Men går utover nattesøvnen min. For klarer jo såvidt å stoppe å se etter en episode.Hihi, beste er vel å se det selv
Hun mente det nok godt![]()
Ikke bra at det går utover nattesøvnen daJoda. Men går utover nattesøvnen min. For klarer jo såvidt å stoppe å se etter en episode.
"Bare eeeeen til"
Jo.... Men jeg må huske det er ikke virkelig det som skjerJa, skal man unngå spoilers må man bare unngå alt av sosiale medier![]()
Jeg blir også sintJo.... Men jeg må huske det er ikke virkelig det som skjerDet er bare en serie
Jeg må slutte å bli sint haha
![]()
Er litt vanskelig, lever meg så inn i serier jeg serJo.... Men jeg må huske det er ikke virkelig det som skjerDet er bare en serie
Jeg må slutte å bli sint haha
![]()
Normalt klarer jeg slutteIkke bra at det går utover nattesøvnen da
Her legger jeg meg når jeg er trøtt uansett, så ikke noe problem med det![]()
Helt sant. Jeg lever meg også inn for mye.Er litt vanskelig, lever meg så inn i serier jeg serføler jeg kjenner dem
blir litt sinne, frustrasjon, tårer og snørr ja!
Det skjønner jeg. Her må jeg bare fordi jeg skal tidlig opp dagen etterNormalt klarer jeg slutteMen når man er delvis sykemeldt og sånt
Da skal man jo ikke jobbe dagen etter. Lett å fortsette da
Man følger dem jo over en lang periode, er ikke så rart man føler man kjenner demHelt sant. Jeg lever meg også inn for mye.![]()
Haha ja. 2.5 episode igjen før jeg kan sove nå daDet skjønner jeg. Her må jeg bare fordi jeg skal tidlig opp dagen etter![]()
Da har du jo en stund igjen da. Varer jo litt de episodene. Helt fornøyd blir man jo aldri med denne serien, så det blir du vel ikke nå hellerHaha ja. 2.5 episode igjen før jeg kan sove nå daDa er sesongen ferdig for nå og jeg kan pause frem til ses 7. Om jeg ikke er pisseforbanna etter denne også da
![]()
Kommer til å være ferdig rett før 12Da har du jo en stund igjen da. Varer jo litt de episodene. Helt fornøyd blir man jo aldri med denne serien, så det blir du vel ikke nå heller![]()