Skravletråd :)

Ja, det er utrolig kjedelig. Jeg røpet det jeg visste for mannen da. Han sa han ville vite da:p
Håper jeg unngår å vite noe om ses 7, ikke like lett :p
Problemet er jo at det plutselig popper opp noe i sosiale medier osv, nesten umulig å ikke få med seg :(

Ja, det er utrolig kjedelig. Jeg røpet det jeg visste for mannen da. Han sa han ville vite da:p
Håper jeg unngår å vite noe om ses 7, ikke like lett :p
Hahaha. Min mann hadde blitt sur om jeg hadde røpa noe :p Men nå har han sett dette før meg da. Så da er det jo enkelt for meg å mase på han heller ;)

"Skjer det? Seriøst? Neeeei?" :o :p

Problemet er jo at det plutselig popper opp noe i sosiale medier osv, nesten umulig å ikke få med seg :(
Ja, det er jo akkurat det. Skal litt å til for å unngå det:/

Ja, vi må ikke avsløre noe. Vet det er flere som ligger litt lengre bak :p

Husker ikke nøyaktig hvilken episode det var. Har brått komme til sesong 7 her :o

Hahaha. Min mann hadde blitt sur om jeg hadde røpa noe :p Men nå har han sett dette før meg da. Så da er det jo enkelt for meg å mase på han heller ;)

"Skjer det? Seriøst? Neeeei?" :o :p
Han var sikker på at han ville vite det og da fikk han jo det:)
Jeg er også nysgjerrig hvis noen har sett mer enn meg:p

Ja, det er jo akkurat det. Skal litt å til for å unngå det:/
Ja... Jeg var så uheldig å lese en omtale for sesongstarten for siste sesongen når den skulle starte på tv2 nå.. *facepalm* innså ikke hva jeg leste før det var for sent :p

Husker ikke nøyaktig hvilken episode det var. Har brått komme til sesong 7 her :o
Oi, da har du kommet langt. Er kommet dit jeg også, venter bare på at hele sesongen skal komme ut:)

Han var sikker på at han ville vite det og da fikk han jo det:)
Jeg er også nysgjerrig hvis noen har sett mer enn meg:p
Hahaha. Bra å høre. Ei venninne sa noe i går som fikk meg til å tenke i hele 6 timer før jeg ringte hu å sa "Hva faen mente du med det? Hva skjer siden du sier sånt???" :p Hu bare lo og svarte meg ikke. Den ræva :p

Ja... Jeg var så uheldig å lese en omtale for sesongstarten for siste sesongen når den skulle starte på tv2 nå.. *facepalm* innså ikke hva jeg leste før det var for sent :p
Det er kjedelig :(

Back
Topp