Okei. Ja, da må du pakke littÅå jeg ser på tangerud bakken ;* ja skal ut å fly![]()
Skal du langt avgårde ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Ja, da må du pakke littÅå jeg ser på tangerud bakken ;* ja skal ut å fly![]()
Ja har det endaSånne smileyer man skal begynne å sende nå?
Har du hatt ansiktsmaske på?![]()
Problemet er jo at det plutselig popper opp noe i sosiale medier osv, nesten umulig å ikke få med segJa, det er utrolig kjedelig. Jeg røpet det jeg visste for mannen da. Han sa han ville vite da
Håper jeg unngår å vite noe om ses 7, ikke like lett![]()
Okei. Sikkert greit det daNeida, men er 60% sykemeldt nå. Så jobber bare 4 halve dager denne uka og neste![]()
Hahaha. Min mann hadde blitt sur om jeg hadde røpa noeJa, det er utrolig kjedelig. Jeg røpet det jeg visste for mannen da. Han sa han ville vite da
Håper jeg unngår å vite noe om ses 7, ikke like lett![]()
Ja, det er jo akkurat det. Skal litt å til for å unngå det:/Problemet er jo at det plutselig popper opp noe i sosiale medier osv, nesten umulig å ikke få med seg![]()
Oooh, det har jeg ikke tenkt på!Okei. Jeg ventet en stund, før jeg plutselig fant ut at de hadde mer på sumo![]()
Det ser jeg også påÅå jeg ser på tangerud bakken ;* ja skal ut å fly![]()
Ja, vi må ikke avsløre noe. Vet det er flere som ligger litt lengre bak![]()
Han var sikker på at han ville vite det og da fikk han jo detHahaha. Min mann hadde blitt sur om jeg hadde røpa noeMen nå har han sett dette før meg da. Så da er det jo enkelt for meg å mase på han heller
"Skjer det? Seriøst? Neeeei?"![]()
![]()
Ja... Jeg var så uheldig å lese en omtale for sesongstarten for siste sesongen når den skulle starte på tv2 nå.. *facepalm* innså ikke hva jeg leste før det var for sentJa, det er jo akkurat det. Skal litt å til for å unngå det:/
Surt!Ja... Jeg var så uheldig å lese en omtale for sesongstarten for siste sesongen når den skulle starte på tv2 nå.. *facepalm* innså ikke hva jeg leste før det var for sent![]()
Oi, da har du kommet langt. Er kommet dit jeg også, venter bare på at hele sesongen skal komme utHusker ikke nøyaktig hvilken episode det var. Har brått komme til sesong 7 her![]()
Okei. Sikkert greit det da
Hvordan er formen i dag da?
Da kan du se litt mer der du ogsåOooh, det har jeg ikke tenkt på!![]()
Hahaha. Bra å høre. Ei venninne sa noe i går som fikk meg til å tenke i hele 6 timer før jeg ringte hu å sa "Hva faen mente du med det? Hva skjer siden du sier sånt???"Han var sikker på at han ville vite det og da fikk han jo det
Jeg er også nysgjerrig hvis noen har sett mer enn meg![]()
De er så søteDet ser jeg også på
Det er kjedeligJa... Jeg var så uheldig å lese en omtale for sesongstarten for siste sesongen når den skulle starte på tv2 nå.. *facepalm* innså ikke hva jeg leste før det var for sent![]()
En smule surt jaSurt!Hahaha
Det var bra da, håper kvalmen gir seg litt snart ogsåHar fått mer energi heldigvis, men jeg er kvaaaalm![]()