Hjelp! Uvant med induksjonsovn, spruter grøt overalt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo helt sikkert det, men man burde kanskje trykka litt mer nøyeJeg velger å tro at akkurat de er feiltrykk![]()
Yes, må ha en høstjakke + at skalljakken min er utslitt etter 15 års brukDu fortsetter med nettshoppinga?![]()
Hjelp! Uvant med induksjonsovn, spruter grøt overalt[/QU
Måtte kjøpe ny jakke her om dagen, men det er fordi ingen av de gamle passerYes, må ha en høstjakke + at skalljakken min er utslitt etter 15 års bruk![]()
Skulle sett meg med 3 kasseroller du! HahaHehe, uff da..
Ja, det syns jegDet er jo helt sikkert det, men man burde kanskje trykka litt mer nøye![]()
ja noen av skalljakkene holder veldig bra. Min var fra Norrøna.!Måtte kjøpe ny jakke her om dagen, men det er fordi ingen av de gamle passerfortsatt litt for mye igjen på magen etter svangerskapet
holder godt de skalljakkene, har en selv fra north face som er 13 år
![]()
Fine jakkerja noen av skalljakkene holder veldig bra. Min var fra Norrøna.!
Nå har jeg kjøpt fra twentyfour.
Lilla lettvektsdunjakke
![]()
skalljakke, va litt i tvil om fargen, men fant ut at nok en sort skalljakke ble kjedelig
![]()
Som du shopperja noen av skalljakkene holder veldig bra. Min var fra Norrøna.!
Lilla lettvektsdunjakke
![]()
skalljakke, va litt i tvil om fargen, men fant ut at nok en sort skalljakke ble kjedelig
![]()
Jeg liker lilla, så den var bankersFine jakkerliker litt spreke farger jeg
Ja, har en fra norrøna også, og den er vel en 7-8 år. Veldig gode jakker![]()
Som du shopperJemen e jakker da
![]()
Ja, det er dyrt! Men så varer de ofte lenge daJeg liker lilla, så den var bankersDen andre var jeg usikker først.
Godt det var tilbud på de, jakker er jamen dyrt å kjøpe
25 jakker? WowJa, det er dyrt! Men så varer de ofte lenge dajeg kjøpte på halv pris på stormberg nå, de hadde jakkedager
har jo et håp om å komme meg inn i de gamle jakkene igjen etter hvert (har sikkert minst 25 jakker hengende i skapet
)
![]()
2 nye jakker på vei til meg, me like!
Ser det ikke på appen. Må på nettleser. Unødvendig!
ja noen av skalljakkene holder veldig bra. Min var fra Norrøna.!
Lilla lettvektsdunjakke
![]()
![]()
Er ikke kortet ditt varmt snart???![]()