Skravletråd :)

Jeg vil også være med å skravle litt :D Orket ikke lese igjennom 1769 sider, så flyttet meg bare rett til siste side.. Nå har jeg akkurat pakket ned en stor koffert med bare bøker.. og det var den ene hyllen min. Så virker som om jeg har en del bøker.
skal nemlig begynne den store flytte aksjonen. Nå skal jeg ut av 2 roms leiligheten min og inn i 3 etasjer hus :D
Burde vel finne noen pappesker. vet dere hvor man kan få tak i dette? (helst gratis da)
Hei:D
Pappesker får du gratis i de fleste dagligvarebutikker:D
Lykke til med flytting!

Jeg vil også være med å skravle litt :D Orket ikke lese igjennom 1769 sider, så flyttet meg bare rett til siste side.. Nå har jeg akkurat pakket ned en stor koffert med bare bøker.. og det var den ene hyllen min. Så virker som om jeg har en del bøker.
skal nemlig begynne den store flytte aksjonen. Nå skal jeg ut av 2 roms leiligheten min og inn i 3 etasjer hus :D
Burde vel finne noen pappesker. vet dere hvor man kan få tak i dette? (helst gratis da)
Syns du skal lese igjennom jeg, mye interessant :p
Gratis esker må bli på butikker og sånt. Billige esker clas og IKEA.

Syns du skal lese igjennom jeg, mye interessant :p
Gratis esker må bli på butikker og sånt. Billige esker clas og IKEA.

kan bli mitt nye livsmål :P haha. Fikk med meg at noen hadde brukket en ankel.
Skal ta en tur på kiwi og rimi. Har en clas olson i nærheten, kan ta turen innom der også :) tar nok lang tid å komme seg igjennom der, for de har så mange rare duppedingser, som selvfølgelig er nyttige :P
kan se etter om de har sånn minikjøleskap som kobles med usb til pcen :P sånn ønsker nemlig kjæresten min seg :D

kan bli mitt nye livsmål :P haha. Fikk med meg at noen hadde brukket en ankel.
Skal ta en tur på kiwi og rimi. Har en clas olson i nærheten, kan ta turen innom der også :) tar nok lang tid å komme seg igjennom der, for de har så mange rare duppedingser, som selvfølgelig er nyttige :P
kan se etter om de har sånn minikjøleskap som kobles med usb til pcen :P sånn ønsker nemlig kjæresten min seg :D
Liten stund siden den ankelen knakk da :p

Typisk å være mannesyk når gubben er borte til fredag. Er jo aldri det ellers, haha :p

Absolutt. God husk på mange av dere her inne :p

siden nicket ditt er spyro, så kom jeg på at jeg har lovt datteren min å spille det med henne :D Jeg pleier som regel å være cynder, men her ville bultebalte være jenta :P

siden nicket ditt er spyro, så kom jeg på at jeg har lovt datteren min å spille det med henne :D Jeg pleier som regel å være cynder, men her ville bultebalte være jenta :P
Haha ! Lenge siden jeg har spilt spyro må jeg innrømme :p Ble litt lei spillet. Men hadde spillet foran meg når jeg måtte finne ett nytt nick :p

Skulle jo legge meg, slukka lys og rydda og greier... Havna på sofaen igjen gitt :rolleyes: får vel krype opp trappa da.

Back
Topp