Oh yes. Hva ser du på ?Farlig farlig....Er der inne selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes. Hva ser du på ?Farlig farlig....Er der inne selv![]()
Takk takk!!Gratulerer så mye![]()
Mitt favorittostesmørbrød: ketchup, fårepølse, jarlsberg, grillkrydder og oreganoDiggHva hadde du i toasten
?
Tran er grusomt![]()
Ja, kan jo håpe på det<3
enig med deg!Aha... Hvorfor skal folk si det? Vi bruker jo faktisk mye tid på å skravle mye! Jeg synes det no bare er koselig at vi skravler vi kengu![]()
Skal sjekke det ut i morgen. Har tippet extraVi får se om den fortsatt er på plass da![]()
Prøvde å være kjapp!Ehm det var for sent...
går opp og ned her i verden... tenker jeg rykker nedover resten av månedenMm... Jeg rykker bare nedover på lista jeg![]()
Aha... Hvorfor skal folk si det? Vi bruker jo faktisk mye tid på å skravle mye! Jeg synes det no bare er koselig at vi skravler vi kengu![]()
Aner ikke, men er sånn alltid.Aha... Hvorfor skal folk si det? Vi bruker jo faktisk mye tid på å skravle mye! Jeg synes det no bare er koselig at vi skravler vi kengu![]()
Ja, skal ikke stå på detUkritisk. Ha ha ha habare bra han gaper da
![]()
og når ser jeg deg igjen?Nei det synes jeg ikke
Sendt privat da?
Et ingen vits generelt å sanke 5000 innlegg i mnd da når det er topp 100 som gjeldermen om man gjør det så er det vel opp til hver enkelt.
hvem skal jeg skravle med da????
FOrdi jeg synes det er kjipt når folk snakker om at man jukser....Hvorfor ta seg nær av det med mindre man føler seg truffet? Skjønner ikke.
Prøver å holde meg innenfor topp 30 i alle fall, men det var tight om plassene forrige måned i alle fallgår opp og ned her i verden... tenker jeg rykker nedover resten av måneden![]()
ses på formiddagen vi daJeg kommer bra til å være her på formiddagen![]()
Jeg var kjappere, dyrt ble det!Prøvde å være kjapp!![]()