Jepp. Har brukt den helt siden hun ble født
Er vel den 5 hun har nå. Den bør du prøve. Vi har hatt både med og uten fot![]()
Skal ønske til jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Har brukt den helt siden hun ble født
Er vel den 5 hun har nå. Den bør du prøve. Vi har hatt både med og uten fot![]()
Ikke foreløbig, syns det er i overkant surtSpørs om han liker det da?![]()
Det som alltid skjer når det er konkurranse
Hihi...litt høy på pæra er bare gøylitt sånn ovenfra og ned jeg da??? ojoj nå blir jeg visst altfor høy på pæra her.... må snart logge ut![]()
Lukk stylepit siden! Nå!Auch, kan noen si at jeg bare skal lukke stylepit siden og gå ut derfra med engang?...
En time tiler det oppdatering nå? eller må jeg vente en time til?
kan jo ikke tillate meg å ha lenger pause enn det vel??hahah , frem til i morgen da eller?
Det tror jeg nok de erde er veldig søte![]()
Auch, kan noen si at jeg bare skal lukke stylepit siden og gå ut derfra med engang?...
åh, det var lenge....En time til![]()
telt, og DETTE innlegget er mitt nr 300 i dag! hehe hurra for små gleder!!!![]()
Mm... Jeg rykker bare nedover på lista jegåh, det var lenge....
Nei det synes jeg ikkekan jo ikke tillate meg å ha lenger pause enn det vel??![]()
Hadde ikke blitt trivelig i det hele tattNei heldigvis. Da hadde det iallfall tatt av her inne.
Ehm det var for sent...Lukk stylepit siden! Nå!![]()
Nei, det gjør jeg ikkeDu svikter aldri![]()
Ukritisk. Ha ha ha haIkke foreløbig, syns det er i overkant surtgrøsser seg, men fortsetter å gape
![]()
Det samme som alltid om man har mange innlegg. Topp 1 eller 5 er ikke for vanlige folk, man skravler for mye, er sikkert bare teite innlegg osv..