Skjer ikke noe. Kanskje en gang i mnd hvis man er heldig.
Det er en stor forandring siden jeg gikk med jenta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer ikke noe. Kanskje en gang i mnd hvis man er heldig.
Hva i alle dager er stylepit?Ehm det var for sent...
Mitt favorittostesmørbrød: ketchup, fårepølse, jarlsberg, grillkrydder og oregano![]()
Skravler vel en times tid på morningen i morgen, før jobbo
og når ser jeg deg igjen?
Blir fort slik med nettshoppingJeg var kjappere, dyrt ble det!
var det jeg så, må over 2000 innlegg er mitt målPrøver å holde meg innenfor topp 30 i alle fall, men det var tight om plassene forrige måned i alle fall![]()
Ja, skal ikke stå på detskal smake på ALT
![]()
Aha, endte opp med å handle til meg selv jeg..Ullklær akkurat nå![]()
Funker med skinke også, men er mest digg med fårepølseBytter man ut fårepølsen så er jeg enig![]()
Det klarer du fint med dette tempoetvar det jeg så, må over 2000 innlegg er mitt mål![]()
Hvorfor si slik?
Greit å få i seg vitaminer da![]()
Nettbutikk med klær til dame, herre og barnHva i alle dager er stylepit?![]()
Er så unødvendig med krangling!Det er en stor forandring siden jeg gikk med jentada var det mest på terminforumet og bare krangling på generelt
![]()
jess ei diddog så så stolt da! nei nå er det snart nok herfra, kjenner jeg må ha forumpause......
![]()
hipp hurra for detSkravler vel en times tid på morningen i morgen, før jobb![]()
Her spiste han en hel skive her om dagen faktisk, for så et kvarter etterpå stå å tigge av faren sin skiveKoseligher prøver vi å gi brødskive men hun er ikke så interessert... Er vel ikke lenge til hun skal smake på alt hun og. Blir vel lei grøt
![]()
FOrdi jeg synes det er kjipt når folk snakker om at man jukser....
åh så gøy! Enebolig?Gleder meg til å kanskje bygge neste år![]()