ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Herlighet kor dere har skravlet idag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm.. Dette hørtes godt utLitt av hvert.. Ferdig kokte poteter, rotmos, kyllingfilet og ris, en liten hjemmelaget snitzel... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, men nå klager hun, så jeg får sette i gang med noe...
En av favorittene til min jente det derJeg og vesla har spist tomatsuppe med masse makaroni og kokte egg..
Har sikkerlig lyst på mer med orker ikke pga kvalmen![]()
Naaaam. Så enkel men såå god matRester er jo greit.Hva rester er det da?
Veslegutt er oss farmoren og leker med søskenbarnet og en venninne av hun. Jeg og mannen skal snart ha løvbif med pommes frites![]()
Ca 4 uker igjen her til igangsettelseGodt det bare er 7 uker og 4 dager igjen til KS!
Jeg holder på å lage middag nå. Men formen er elendig idag, så vet ikke hvor mye jeg får ned.Heihei![]()
Har damene hatt en fin dag så langt?
Spist middag enda? Hva har dere hatt?![]()
Liker ikke hjort og vilt jegIndrefilet av hjort![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hjemmelagd pizza eller?Her blir det pizza! Biff er det beste jeg vet!![]()
Hvordan gikk det hos tannlegen ?Ja, eg e ferdig tidlig på jobb, men skal til tannlege med eldste. Så blir sikkert lite skravling.
Naaaam. Så enkel men såå god mathvordan er formen ?
Jeg fikk nå shoppet litt jeg manglet idag damen formen er elendig så ble bare to ting
![]()
Kjøper kalv eller svin(denne gangen kalv) det er kalv som er i wienersnitzel.Mye forskjellig da![]()
Hvordan lager du snitzel?
Jeg holder på å lage middag nå. Men formen er elendig idag, så vet ikke hvor mye jeg får ned.
Blir kjøttrull og pommesfrit her![]()
Badebalje og netting til denHva shoppet du da?
Så braDen er heldigvis bedre, men fortsatt pjusk![]()
Dette skal prøvesKjøper kalv eller svin(denne gangen kalv) det er kalv som er i wienersnitzel.
Dypper dem i egg, dyppet dem deretter i grilliermel som jeg har aromat og pepper i. Tar på sitron når dem er ferdig. Har kokte poteter og rotmos ved siden av. For å få finere farger på tallerken kan man også ha f eks erter til. Smeltet smør på potetene.
Blei ikkje så gale denne gangen heldigvis. Bare 1600 kr
Kjøper kalv eller svin(denne gangen kalv) det er kalv som er i wienersnitzel.
Dypper dem i egg, dyppet dem deretter i grilliermel som jeg har aromat og pepper i. Tar på sitron når dem er ferdig. Har kokte poteter og rotmos ved siden av. For å få finere farger på tallerken kan man også ha f eks erter til. Smeltet smør på potetene.