Skravletråd :)

Heihei;)

Har damene hatt en fin dag så langt?:)
Spist middag enda? Hva har dere hatt? :D

Har ikke spist enda. Jentungen og jeg skal ha rester, huleboermannen er ikke hjemme til middag i dag.

Rester er jo greit.Hva rester er det da:P?
Veslegutt er oss farmoren og leker med søskenbarnet og en venninne av hun. Jeg og mannen skal snart ha løvbif med pommes frites:D

Veslegutt er oss farmoren og leker med søskenbarnet og en venninne av hun. Jeg og mannen skal snart ha løvbif med pommes frites:D
Litt av hvert.. Ferdig kokte poteter, rotmos, kyllingfilet og ris, en liten hjemmelaget snitzel... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, men nå klager hun, så jeg får sette i gang med noe...

Åh, Gud! Det er det lenge siden jeg har hatt! Det måååå jeg bare ha en dag!

Litt av hvert.. Ferdig kokte poteter, rotmos, kyllingfilet og ris, en liten hjemmelaget snitzel... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, men nå klager hun, så jeg får sette i gang med noe...

Mye forskjellig da:)
Hvordan lager du snitzel?

Alene med ungen. Huleboermannen skal i møte med svigerinne og resten av familien ang ungene hennes fordi hun er alene med dem(mener jeg har fortalt deg om det?)

Kan ikke huske det. Men ikke umulig ;)
Kan ikke skryte av hodet mitt i det siste :p:confused:
Håper de kommer frem til noe positivt da :)

Back
Topp