Heihei![]()
Har damene hatt en fin dag så langt?
Spist middag enda? Hva har dere hatt?![]()
Hei! En flott dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heihei![]()
Har damene hatt en fin dag så langt?
Spist middag enda? Hva har dere hatt?![]()
Badebalje og netting til dentar kanskje en tur ut etter på å kjøper litt andre ting også
![]()
Hei! En flott dagvi har nettopp spist pizza
en du?
hehe ja nå er det kveld.God kveld![]()
Det er karbonadedeig smurt utover , med løk , ost og stekt sopp over, så rulles den sammen og stekes i ovnenKjedelig da. Hva er du plaget med?
Nå er jeg kanskje dum, men hva er kjøttrull? Kjøttbrød eller kjøttpudding eller?
![]()
Hjemmelaget eller ferdigpizza?
Vi har hatt løvbiff og pommes frites med salat til
Grei dag, men er syk.
Det er karbonadedeig smurt utover , med løk , ost og stekt sopp over, så rulles den sammen og stekes i ovnen![]()
Hjemmelagetgodt det også! God bedring
![]()
Hvordan gikk det hos tannlegen ?![]()
Liker ikke hjort og vilt jeg![]()
Godt du ble mer fornøyd nå da![]()
Det var no bra![]()
Skikkelig husmannskost! Det er forresten slik jeg lager fiskepinner også. Kjøper fersk sei eller tork, skjærer dem i passe stykker og dyppet i egg og grilliermel. Tar bare pepper i da, hvis jeg har kjøpt lettsaltet torsk, hvis ikke blir det for salt...Takk for oppskrift. Høres ut som noe jeg kan klare også![]()
Åååh jaSnakka om i måro egdå skal vi til tannlegen
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja ser jo sånn ut. For det ser veldig godt ut daDå går du glipp av mye godt![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja merker det jeg ogSer oktober snart er slutt. For skravlinga fikk fart på seg ser jeg![]()