Ja.. fikk tatt meg en god hvil.... Føler meg mye bedre nå....God ettermiddag
Fikk du sovet litt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. fikk tatt meg en god hvil.... Føler meg mye bedre nå....God ettermiddag
Fikk du sovet litt?![]()
Kanskje du kan varme opp litt mer senere... Kvalme er skikkelig teit.Jeg og vesla har spist tomatsuppe med masse makaroni og kokte egg..
Har sikkerlig lyst på mer med orker ikke pga kvalmen![]()
ja tenkte det... hater den kvalmen! blir helt gal snart!Kanskje du kan varme opp litt mer senere... Kvalme er skikkelig teit.
Ja.. fikk tatt meg en god hvil.... Føler meg mye bedre nå....
Jeg er 31 uker nå og kvalmen min stikker innom daglig enda. Ikke 24 timer i døgnet slik som starten, men det er kvalmt å være kvalm!ja tenkte det... hater den kvalmen! blir helt gal snart!
Har ikke spist enda. Jentungen og jeg skal ha rester, huleboermannen er ikke hjemme til middag i dag.Heihei![]()
Har damene hatt en fin dag så langt?
Spist middag enda? Hva har dere hatt?![]()
morroJeg er 31 uker nå og kvalmen min stikker innom daglig enda. Ikke 24 timer i døgnet slik som starten, men det er kvalmt å være kvalm!
Alene med ungen. Huleboermannen skal i møte med svigerinne og resten av familien ang ungene hennes fordi hun er alene med dem(mener jeg har fortalt deg om det?)Så bra
Har du noen spennende planer i kveld da?![]()
Godt det bare er 7 uker og 4 dager igjen til KS!morro![]()
Har ikke spist enda. Jentungen og jeg skal ha rester, huleboermannen er ikke hjemme til middag i dag.
Litt av hvert.. Ferdig kokte poteter, rotmos, kyllingfilet og ris, en liten hjemmelaget snitzel... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, men nå klager hun, så jeg får sette i gang med noe...Rester er jo greit.Hva rester er det da?
Veslegutt er oss farmoren og leker med søskenbarnet og en venninne av hun. Jeg og mannen skal snart ha løvbif med pommes frites![]()
Da er du jo snart i mål!Godt det bare er 7 uker og 4 dager igjen til KS!
Det blir det her ogsåHer blir det spaggethi og kjøttdeig.... Hos deg da?
Åh, Gud! Det er det lenge siden jeg har hatt! Det måååå jeg bare ha en dag!Rester er jo greit.Hva rester er det da?
Veslegutt er oss farmoren og leker med søskenbarnet og en venninne av hun. Jeg og mannen skal snart ha løvbif med pommes frites![]()
Litt av hvert.. Ferdig kokte poteter, rotmos, kyllingfilet og ris, en liten hjemmelaget snitzel... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, men nå klager hun, så jeg får sette i gang med noe...
Åh, Gud! Det er det lenge siden jeg har hatt! Det måååå jeg bare ha en dag!
Det var jo ikke så ille![]()
Alene med ungen. Huleboermannen skal i møte med svigerinne og resten av familien ang ungene hennes fordi hun er alene med dem(mener jeg har fortalt deg om det?)
Neida. Var bare lommerusk detsist va den på 15000
Sent from my iPhone using BV Forum