ja! lille spira mi! Å siden den ligger trygt inni magehulen føler jeg at jeg kan slappe litt av også!Fikk ikke opp via app nei.
Men fikl sett på pc
Så herlig liten knøtt da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja! lille spira mi! Å siden den ligger trygt inni magehulen føler jeg at jeg kan slappe litt av også!Fikk ikke opp via app nei.
Men fikl sett på pc
Så herlig liten knøtt da![]()
Noen som kan hjelpe meg med litt innlegg i dag? Ligger jo langt etter og må klare meg inn på topp 30![]()
hahahahaha ser det for meg! hahahhaha herlig!Jeg høres it som ei 80år gammel dame med kols og som har sneipen i kjeften![]()
Er det normalt når man har vært sykemeldt i 2 mnd at man bare kan ringe og få forlenga sykemeldingen sin? Fikk beskjed om det sist av legen, ringte i dag og snakket med hu på kontoret og det var helt greit...
Ja det var ett godt spørsmål! Vesla ville ha tomatsuppe IGJENTja.. Hva skal vi skravle om da tro?
Hva er det til middag i dag?
Ikke sant, kjedelig!Nei. E kjempe kjedelig. Eg leverer i bhg kl 7 når de åpner og kommer 5-10 min forseint på jobb alt etter kø.
Sent from my iPhone using BV Forum
Vel, det ønsker ikke jegNeitakk. Hihi. Bare ligg der duhihi
God morgen alle
2 dager igjen av oktober nå. Hvordan går skravlinga???![]()
Det kommer nok til å gå braja absolutt.. Vil virkelig at spira skal sitte denne gangen og at det ikke skjer noen komplikasjoner.
Hvor lenge hat du igjen?Jeg håper ikke det setter i gang nåselvom jeg er både myk , moden og med litt åpning. Er altfor tidlig!
God morgen alle sammen
Her blir det spaggethi og kjøttdeig.... Hos deg da?Tja.. Hva skal vi skravle om da tro?
Hva er det til middag i dag?
Godt jeg er hjemme alenehahahahaha ser det for meg! hahahhaha herlig!
satser på det!Det kommer nok til å gå bra![]()
Ok, synes det var så lettvint...Ja, når legen vet det blir langvarig og ka diagnose det e så e det vanlig. Hvertfall her![]()
Elsker tomatsuppe, gjerne med egg og makaroniJa det var ett godt spørsmål! Vesla ville ha tomatsuppe IGJEN![]()
få gubben til å sette opp kamera i husetGodt jeg er hjemme alene![]()
Her blir det spaggethi og kjøttdeig.... Hos deg da?
Jeg lå på topp 10 leeeenge, så ble det brått stille i 2 uker..Går dårlig. Ligger å hangler på tuppen av stupet29 plass no :/ og eg som låg leeeenge på 7.plass. Ka skjedde der liksom
![]()
Der da?
ja må jo ha det hvis vi skal ha tomatsuppeElsker tomatsuppe, gjerne med egg og makaroni![]()