Haha, da hadde han fått seg en god latterfå gubben til å sette opp kamera i huset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, da hadde han fått seg en god latterfå gubben til å sette opp kamera i huset![]()
oohh PIZZA!Jeg vil ha kyllingvinger og salat, jentungen vil ha kyllingsalat og guttungen vil ha taco....
Så jeg tror kanskje det blir pizza fra pizzabakeren![]()
tviler ikkeHaha, da hadde han fått seg en god latter![]()
En kompensasjon der altsåJeg vil ha kyllingvinger og salat, jentungen vil ha kyllingsalat og guttungen vil ha taco....
Så jeg tror kanskje det blir pizza fra pizzabakeren![]()
Bruker omtrent en pakke med egg jeg da!ja må jo ha det hvis vi skal ha tomatsuppe![]()
Frista litt akuratt nå...oohh PIZZA!
Alt det rare jeg gjør her når jeg er alene....tviler ikke![]()
Er 33+3 idagHvor lenge hat du igjen?
hahaha så pass ja! Nei så ille er jeg ikkeBruker omtrent en pakke med egg jeg da!
Er det ikke sånn alle er da???Alt det rare jeg gjør her når jeg er alene....![]()
oohh PIZZA!
Jeg vet. Når man venter slik tar det jo også ekstra lang tid...
Kan du ikke heller komme hit å vaske ferdig vinduene mine?trenger meg en hvil kjenner jeg.. er trøtt som en dupp...
ja absolutt.. Vil virkelig at spira skal sitte denne gangen og at det ikke skjer noen komplikasjoner.
Da skjønner jeg at det kan venteEr 33+3 idagså er noen uker
Liker ikke plomme, så jeg må ha dobbelt så mye egghahaha så pass ja! Nei så ille er jeg ikke![]()
Håper detEr det ikke sånn alle er da???![]()
Går dårlig. Ligger å hangler på tuppen av stupet29 plass no :/ og eg som låg leeeenge på 7.plass. Ka skjedde der liksom
![]()
Der da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Oi, det var billig!!![]()
![]()
Fine med pizzabakeren er at det koster 50 kr for en liten pizza. Så da velger vi vær vår, null diskusjon, også blir det billigere enn en stor en. Litt sånn lykkerus for en sliten mamma..