Kjedelig! Du får finne på noe for å få tiden til å gåIkke sant ???Huff
Gir meg jo ikke heller dahehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig! Du får finne på noe for å få tiden til å gåIkke sant ???Huff
Gir meg jo ikke heller dahehe
genialt! hvorfor har ikke jeg pizzabakeren i nærheten da! jeg og sambo blir aldri enig![]()
Fine med pizzabakeren er at det koster 50 kr for en liten pizza. Så da velger vi vær vår, null diskusjon, også blir det billigere enn en stor en. Litt sånn lykkerus for en sliten mamma..
Jeg er foran i køen på det der altså!Kan du ikke heller komme hit å vaske ferdig vinduene mine?
Da bestemmer vi at det skal gå nåSKAL sitte nå. For det har jeg bestemt![]()
hahahaha skulle jeg ha vaska noen vinduer måtte det blitt mine egneKan du ikke heller komme hit å vaske ferdig vinduene mine?
Her har vi bare Peppes, og det blir litt dyrere!!genialt! hvorfor har ikke jeg pizzabakeren i nærheten da! jeg og sambo blir aldri enig![]()
Kjedelig! Du får finne på noe for å få tiden til å gå![]()
JA. så nå venter jeg bare på deg jeg!SKAL sitte nå. For det har jeg bestemt![]()
vi har billige versjoner men ikke så billig..Her har vi bare Peppes, og det blir litt dyrere!!
tror vi alle gjør rare ting når vi er alene jegHåper det![]()
Hehe, brått 30 min derMå en tur i butikken, så da får jeg vel brukt opp noe ihverfall![]()
Ikke her...vi har billige versjoner men ikke så billig..
Man gjør nok det. Synger og danser litttror vi alle gjør rare ting når vi er alene jeg![]()
Æsj, husarbeid venter... Frister lite når verden går rundt bare man reiser seg..Man gjør nok det. Synger og danser litt![]()
vi har peppes 20 min unna... men vi har en sånn lokal pizzasjappe 5 min unnaIkke her...
jeg skal ta meg en lur kjenner jeg.. ellers så er ikke jeg menneske i ettermiddagÆsj, husarbeid venter... Frister lite når verden går rundt bare man reiser seg..
nettopp... vet jeg gjør det hvertfallMan gjør nok det. Synger og danser litt![]()
Gjør detjeg skal ta meg en lur kjenner jeg.. ellers så er ikke jeg menneske i ettermiddag![]()
Hehe, godt å hørenettopp... vet jeg gjør det hvertfall![]()
hahahaha skulle jeg ha vaska noen vinduer måtte det blitt mine egne![]()