Skravletråd :)

Mine også :D

Vel. Ingen klarte svømmemerket da :p Så da ble det bare bading på hele gjengen. Tror ikke de brydde seg særlig :p

Babysvømming høres kos ut :D

Med ekstra mye karri på:D

Hehe, ok. Jaja...det viktigste er jo å kose seg:D

Det er veldig kos:D

Etter å hatt pause fra SOA siden sesong 5 episode 3. Da det var nytt i sin tid. Så har jeg i dag starta igjen. Ja. Jeg ble sinna og lei meg i den episoden. Derfor jeg måtte pause meg fra det. Snakk om å leve seg inn liksom :p

Jeg savna det jeg, så tenkte at permisjonen var en god anledning for en ekstra videreutdanning :)

Ikke dumt!
Jeg tenker på videreutdanning selv, men får se. Har ikke motivasjon nok tror jeg. Kanskje det kommer, er jo enda ung;)

Etter å hatt pause fra SOA siden sesong 5 episode 3. Da det var nytt i sin tid. Så har jeg i dag starta igjen. Ja. Jeg ble sinna og lei meg i den episoden. Derfor jeg måtte pause meg fra det. Snakk om å leve seg inn liksom :p
Hadde en pause etter sesong 5 her også. Burde kanskje avsluttet der da. Synes de fleste serier som skal ha så mange sesonger får noen dårlige perioder. Har man først begynt å se, så må vi liksom se ferdig da :p

Karri i sausen ja :D Nomnom! Mannen liker det ikke da. Så da blir det når han er borte/overtid :p

Ahhh...Nei, det liker heldigvis mannen godt også:) Men han har andre ting han ikke liker som jeg må spise når han er vekke da:P Man må passe på:D

Hadde en pause etter sesong 5 her også. Burde kanskje avsluttet der da. Synes de fleste serier som skal ha så mange sesonger får noen dårlige perioder. Har man først begynt å se, så må vi liksom se ferdig da :p
Var ikke dårlig periode da :p Jeg ble bare sint og lei meg for den ene hendelsen :p Bærte nag litt lenge ja :p Hahaha

Nei har forskjellig vakter hver uke så det er litt stress :P
Ja, det skjønner jeg. Greiere å ha noe fast å holde seg til:)
Hva jobber du med?

Var ikke dårlig periode da :p Jeg ble bare sint og lei meg for den ene hendelsen :p Bærte nag litt lenge ja :p Hahaha
Jeg er ikke enig i alt som har skjedd jeg heller. Glemmer ofte at det er en tv-serie:p

Åh, såpass ja.
Her er det vel 15 barn:P Men sjelden det er så mange. I dag var det vel gjerne 10.
Stupte i dag bl.a.:D
Kult. Stupte frå stående eller? Me har berre hatt sånn velte seg uti frå å sitte på kanten. Hehe.

Ahhh...Nei, det liker heldigvis mannen godt også:) Men han har andre ting han ikke liker som jeg må spise når han er vekke da:P Man må passe på:D
Haha. Ja. Greit å kose seg ekstra da når mannebein er borte :p
Han kan spise det om jeg lager ekstra baconbiter til da :p

Er kokk så har værdens beste arbeids tid i forhold til det :)
Okei. Da kunne det fort sett veldig annerledes ut. Greit å jobbe mest dag da:)

Haha ja :p Vanskelig til tider å skille virkelighet og serie :p Menmen. Jax er da enda ett syn for øyet å se på da :D
Snart ferdig å se nå. Siste sesong igjen nå. Gruer meg litt da:eek:
Har ikke tro på en god slutt:/

Back
Topp