Mine også
Vel. Ingen klarte svømmemerket daSå da ble det bare bading på hele gjengen. Tror ikke de brydde seg særlig
Babysvømming høres kos ut♡
Med ekstra mye karri på
Hehe, ok. Jaja...det viktigste er jo å kose seg
Det er veldig kos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine også
Vel. Ingen klarte svømmemerket daSå da ble det bare bading på hele gjengen. Tror ikke de brydde seg særlig
Babysvømming høres kos ut♡
Jeg savna det jeg, så tenkte at permisjonen var en god anledning for en ekstra videreutdanningMhmSavner ikke eksamensskriving og lesing selv altså
![]()
Jeg savna det jeg, så tenkte at permisjonen var en god anledning for en ekstra videreutdanning![]()
Karri i sausen jaMed ekstra mye karri på
Hehe, ok. Jaja...det viktigste er jo å kose seg![]()
Det er veldig kos![]()
Hadde en pause etter sesong 5 her også. Burde kanskje avsluttet der da. Synes de fleste serier som skal ha så mange sesonger får noen dårlige perioder. Har man først begynt å se, så må vi liksom se ferdig daEtter å hatt pause fra SOA siden sesong 5 episode 3. Da det var nytt i sin tid. Så har jeg i dag starta igjen. Ja. Jeg ble sinna og lei meg i den episoden. Derfor jeg måtte pause meg fra det. Snakk om å leve seg inn liksom![]()
Karri i sausen jaNomnom! Mannen liker det ikke da. Så da blir det når han er borte/overtid
![]()
Ja, det var jo ikke så ille da.
Var ikke dårlig periode daHadde en pause etter sesong 5 her også. Burde kanskje avsluttet der da. Synes de fleste serier som skal ha så mange sesonger får noen dårlige perioder. Har man først begynt å se, så må vi liksom se ferdig da![]()
Ja, det skjønner jeg. Greiere å ha noe fast å holde seg tilNei har forskjellig vakter hver uke så det er litt stress![]()
Ja, det skjønner jeg. Greiere å ha noe fast å holde seg til
Hva jobber du med?
Jeg er ikke enig i alt som har skjedd jeg heller. Glemmer ofte at det er en tv-serieVar ikke dårlig periode daJeg ble bare sint og lei meg for den ene hendelsen
Bærte nag litt lenge ja
Hahaha
Kult. Stupte frå stående eller? Me har berre hatt sånn velte seg uti frå å sitte på kanten. Hehe.Åh, såpass ja.
Her er det vel 15 barnMen sjelden det er så mange. I dag var det vel gjerne 10.
Stupte i dag bl.a.![]()
Haha. Ja. Greit å kose seg ekstra da når mannebein er borteAhhh...Nei, det liker heldigvis mannen godt ogsåMen han har andre ting han ikke liker som jeg må spise når han er vekke da
Man må passe på
![]()
Okei. Da kunne det fort sett veldig annerledes ut. Greit å jobbe mest dag daEr kokk så har værdens beste arbeids tid i forhold til det![]()
Haha jaJeg er ikke enig i alt som har skjedd jeg heller. Glemmer ofte at det er en tv-serie![]()
Kult. Stupte frå stående eller? Me har berre hatt sånn velte seg uti frå å sitte på kanten. Hehe.
Snart ferdig å se nå. Siste sesong igjen nå. Gruer meg litt daHaha jaVanskelig til tider å skille virkelighet og serie
Menmen. Jax er da enda ett syn for øyet å se på da
![]()
Okei. Da kunne det fort sett veldig annerledes ut. Greit å jobbe mest dag da![]()
Har jo ingen hast!Ikke dumt!
Jeg tenker på videreutdanning selv, men får se. Har ikke motivasjon nok tror jeg. Kanskje det kommer, er jo enda ung![]()