Skravletråd :)

Ja begynner å bli leggetid, tidlig opp i morgen ?
I dag våknet jeg halv 6 og det kjennes nå. Må opp litt før halv sju i morgen. Når skal du opp da?

Åå, babysymjing:) det skal me på i morgon:D eg har Ikkje vore med på tre veker, berre pappaen som har vore. Så no gler eg meg :D

Det er så gøy atte:D
I dag var det ekstra gøy syns vi, for vi var delt inn i 3 grupper og så var det 3 stasjoner med ulike ting de skulle gjøre:D
Liker jenta di seg under vann?:)

Det er så gøy atte:D
I dag var det ekstra gøy syns vi, for vi var delt inn i 3 grupper og så var det 3 stasjoner med ulike ting de skulle gjøre:D
Liker jenta di seg under vann?:)
Så kjekt:D
Ja, ho elskar det! Storkosar seg både over og under. Veldig kjekt å sjå utviklinga!!
Og så er det berre fire born på gruppa, så det blir veldig rolig og god oppfølging:D

Uff da, må vel opp 7 ish men begynner ikke før halv 10 på jobb
Greit å begynne litt senere på jobb da:)
Men det blir vel lengre dager på deg da:/

Så kjekt:D
Ja, ho elskar det! Storkosar seg både over og under. Veldig kjekt å sjå utviklinga!!
Og så er det berre fire born på gruppa, så det blir veldig rolig og god oppfølging:D

Åh, såpass ja.
Her er det vel 15 barn:P Men sjelden det er så mange. I dag var det vel gjerne 10.
Stupte i dag bl.a.:D

Fiskeboller er en av mine favorittmiddager:D
Hvordan gikk det i svømmehallen:)?
Vi har vært i svømmehallen selv i dag, på babysvømming:)
Mine også :D

Vel. Ingen klarte svømmemerket da :p Så da ble det bare bading på hele gjengen. Tror ikke de brydde seg særlig :p

Babysvømming høres kos ut :D

Back
Topp