Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye, litt skravling da.Så trøtt at jeg vurderer senga nåSkjer det noe her inne da?
Ikke mye, litt skravling da.Så trøtt at jeg vurderer senga nå![]()
Var ikke mye skravling.Ikke mye, litt skravling da.Så trøtt at jeg vurderer senga nå![]()
Var ikke mye skravling.
Den vurderer eg også snart..
I dag våknet jeg halv 6 og det kjennes nå. Må opp litt før halv sju i morgen. Når skal du opp da?Ja begynner å bli leggetid, tidlig opp i morgen ?
Åå, babysymjingdet skal me på i morgon
eg har Ikkje vore med på tre veker, berre pappaen som har vore. Så no gler eg meg
![]()
Nei, ikke veldig mye. Tar litt tid å lese og skrive når man er trøttVar ikke mye skravling.
Den vurderer eg også snart..
I dag våknet jeg halv 6 og det kjennes nå. Må opp litt før halv sju i morgen. Når skal du opp da?
Er ca ferdig nå, men har noen dager før innlevering, så lar den ligge litt før jeg ser på med friske øyneNår er du ferdig?![]()
Så kjektDet er så gøy atte![]()
I dag var det ekstra gøy syns vi, for vi var delt inn i 3 grupper og så var det 3 stasjoner med ulike ting de skulle gjøre![]()
Liker jenta di seg under vann?![]()
Greit å begynne litt senere på jobb daUff da, må vel opp 7 ish men begynner ikke før halv 10 på jobb
Er ca ferdig nå, men har noen dager før innlevering, så lar den ligge litt før jeg ser på med friske øyne![]()
Hørte det på radioen! Hvordan merker dere det?Ja, det kan man trygt si. Usj, Flom her![]()
Det tror jeg ogsåDet er sikkert lurt![]()
Så kjekt
Ja, ho elskar det! Storkosar seg både over og under. Veldig kjekt å sjå utviklinga!!
Og så er det berre fire born på gruppa, så det blir veldig rolig og god oppfølging![]()
Greit å begynne litt senere på jobb da
Men det blir vel lengre dager på deg da:/
Mine ogsåFiskeboller er en av mine favorittmiddager![]()
Hvordan gikk det i svømmehallen?
Vi har vært i svømmehallen selv i dag, på babysvømming![]()
Det tror jeg også![]()
Ja, det var jo ikke så ille da.Halv 10 til 17 helt greit det![]()