Skravletråd :)

Ikke kjøpt ses 6 enda.... Men gleder meg. Straks ferdig med å få montert alt etter flyttinga, men DVD - spilling blir i 2.etg og vi får ikke sofa der før i desember :rolleyes: Plutselig kommer det baby! Haha :D får se når vi får tid. Gleder meg, men litt godt å vite at jeg har noe å glede meg til :p
Okei. Skjønner den, måtte bare høre om du var i gang:p
Ja, når babyen kommer blir det vel travelt nok ;)
Greit å ha noe å glede seg til også:D

Okei. Skjønner den, måtte bare høre om du var i gang:p
Ja, når babyen kommer blir det vel travelt nok ;)
Greit å ha noe å glede seg til også:D
Litt trist at du snart er ferdig da ;)

Så spennende, det er jo ikke så lenge til heller:D Den perfekte julegaven;)
Ja, vi skal feire julaften dagen før. Så får vesla masse oppmerksomhet før hun blir storesøster. Hun er jo så liten at hun ikke skjønner stort av hverken jul eller at jeg er gravid, men stor omveltning blir det uansett.

Ja, vi skal feire julaften dagen før. Så får vesla masse oppmerksomhet før hun blir storesøster. Hun er jo så liten at hun ikke skjønner stort av hverken jul eller at jeg er gravid, men stor omveltning blir det uansett.
Det høres jo veldig fint ut:)
Ja, det blir vel en ny tid for hele familien. Tror det kommer til å bli veldig bra jeg, hun venner seg nok fort til det:)

Skjer ? Føler jeg alltid går glipp av så mye her fordi jeg er på jobb om dagen :/
Skjer ikke så veldig mye her. Slapper av og ser soa i kveld.Enn der?

Samme her ! Er sigen i kveld. Ble litt overtid på Jobb i dag å
Skikkelig trøtt selv, men må nok se ferdig sesongavslutningen før jeg tar kvelden :p

Back
Topp