Ja, det er vel ganske tett nedover, så ein veit aldriHåper i alle fall det. Kommer jo an på hvor mye de bak skravler det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er vel ganske tett nedover, så ein veit aldriHåper i alle fall det. Kommer jo an på hvor mye de bak skravler det da![]()
Nei, må vel prøve å få til noen innlegg de siste dagene for å være sikkerJa, det er vel ganske tett nedover, så ein veit aldri![]()
Lurast det jaNei, må vel prøve å få til noen innlegg de siste dagene for å være sikker![]()
Tviler på at det har skjedd spesielt mye for min delLurast det ja
No har det komme ny oppdatering også![]()
Då er det nok ikkje store forandringar neiTviler på at det har skjedd spesielt mye for min del
Akkurat logget på i dag![]()
Får se om jeg har tid til noe i kveldDå er det nok ikkje store forandringar nei![]()
Joda om man dropper en mnd såAldri tid til å puste ut![]()
Nei ikke snø ennåGod morgon ja. Idag e det piss vær ute. Hatar regen. Eg vill ha snø nå![]()
Raser fortsatt nedover da![]()
Er vel ikke noe å være bekymra forDu e ikkje aleine :/ begynner å bli litt små bekymra her.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er bare 10 plasser ned før eg faller ut av topp 30Er vel ikke noe å være bekymra for
Jeg også, men da må de bak skravle en del daDu e ikkje aleine :/ begynner å bli litt små bekymra her.
Har komt meg opp på 24. Men føler meg på ingen måte trygg...Får se om jeg har tid til noe i kveld
Hvordan ligger du an da?
Joda. Men ein heil måneds pustepause er jo litt lengeJoda om man dropper en mnd så![]()
Er vel en god del innlegg da.Er bare 10 plasser ned før eg faller ut av topp 30
Neida er fint det, jeg hadde det i sommer.Joda. Men ein heil måneds pustepause er jo litt lenge![]()
Sikkert deilig og av og tilNeida er fint det, jeg hadde det i sommer.
Ja å når du skrev eldste så antok hodet mitt at det var guttNår jeg skriver eldste så er jo sjansen 50/50 for at du har rett uansettJeg skrev jo ikke kjønnet hehe.
![]()
Er vel bare tre dager igjen nå etter idagHar komt meg opp på 24. Men føler meg på ingen måte trygg...![]()
Ja heldigvisEr vel bare tre dager igjen nå etter idag![]()