Skjønner den, er jo veldig jevnt og mange som vil være med i trekningenHar komt meg opp på 24. Men føler meg på ingen måte trygg...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner den, er jo veldig jevnt og mange som vil være med i trekningenHar komt meg opp på 24. Men føler meg på ingen måte trygg...![]()
Ja med de skravlehønsene som er her inne så er jo det santJa heldigvismen mykje kan skje
![]()
Har du sett noe mer på soa eller? Snart ferdig med sesong 6 herHihiså søt!
Her og! Men det kan ha litt med at mini våknar 5 kvar morgon no dåSkjønner ikke hvordan det er mulig. Etter klokka ble stilt er jeg så utrolig trøtt, trodde jeg skulle bli mer opplagt joFlere som har det slik?
Du får god tid på juleforberedelsene daAlt for tidlig. Pleier ikke få julestemning før ut i midten av desemberså skjønner ikke ka som har skjedd i år.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var tidlig!Her og! Men det kan ha litt med at mini våknar 5 kvar morgon no då![]()
Her tror jeg det har noe med ei som våkner en del og til slutt havner i senga vårHer og! Men det kan ha litt med at mini våknar 5 kvar morgon no då![]()
Ja, altfor tidlig. Men ho får litt pupp, og så søv ho stort sett littegrann tilDet var tidlig!
Hehe, vår havnar også der i løpet av nattaHer tror jeg det har noe med ei som våkner en del og til slutt havner i senga vår![]()
Tror vi må få en slutt på det snart, blir litt liten plass i sengaHehe, vår havnar også der i løpet av natta![]()
Det var da jeg leta etter julepapir klokka to på natta. Kravla meg opp på det supertrange kryploftet vårt for å se i eskene med julepynt og satt meg fast mellom noen bjelkerHaha
Hvorfor satt du fast på loftet?
God kveldHei på dere. Skjedd noe spennende i dag?
Blir det her og. Og så blir det meir og meir turning på det lisje vesenetTror vi må få en slutt på det snart, blir litt liten plass i senga![]()
Våkner ofte av at jeg nesten faller ut av sengaBlir det her og. Og så blir det meir og meir turning på det lisje vesenet![]()
Ja, det har jeg. Jeg får ei jente til 22. Desember.God kveld
Helt vanlig dag her med jobb. Slappet av hjemme etterpå. Hvordan er det med deg?
Vært hos lege nå?
Du får god tid på juleforberedelsene da![]()
Så spennende, det er jo ikke så lenge til hellerJa, det har jeg. Jeg får ei jente til 22. Desember.
Ikke kjøpt ses 6 enda.... Men gleder meg. Straks ferdig med å få montert alt etter flyttinga, men DVD - spilling blir i 2.etg og vi får ikke sofa der før i desemberHar du sett noe mer på soa eller? Snart ferdig med sesong 6 her![]()